طرف اونور دنیا داره به این فکر میکنه سرور های ذخیره دیتا رو تو آب اقیانوس نگهداری کنه اینجا نمیتونن از بانکهاشون محافظت کنن و یه برنامه شاد رو برای مدرسه ای ها راه بندازن بعد اینترنت بومی میخوان همین نت ملی شما داره رو بستر نت بین الملل کار میکنه ول کن رعیت جان بحث نکن با اینا #اینترنت#جنگ