همه چی تقصیر خسروپناه هست بیخودی مقصر پیدا نکنین
@Khouz13 خرداد 1405در پاسخ بهاز پویش ما حمایت کنید https://farsnews.ir/Khouz/1780441467294097750مطالبهدرخواست برگزاری مراسم تشییع رهبر شهید در اهواز
ولی امر مسلمین جهان حضرت آیتالله العظمی امام سید علی حسینی خامنهای علاقه زیادی به استان خوزستان و مردم این استان داشتند و سفرهای زیادی به این استان انجام دادند. اهالی خوزستان نیز در ایام مختلف به ویژه در دوران رهبری امام خامنهای علاقهمندی و محبت خود به رهبر شهید را بارها ابراز کردند. از برگزار کنندگان تشییع پیکر پاک و مطهر رهبر شهید درخواست داریم برنامهریزی کنند که تشییع باشکوهی برای ایشان در اهواز نیز انجام شود.
فرمانده کل سپاه پاسداران، ستاد برگزاری تشییع پیکر پاک رهبر شهید، فرمانده سپاه پاسداران خوزستان، سپاه خوزستان، بیت رهبر شهید، دفتر امام خامنهای
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@Ghasem31313 خرداد 1405در پاسخ بهقویترین وزیرها باید برای آموزش و پرورش و وزارت علوم باشند ضعیف ترینها رو برای این دوتا گذاشتند
@fateme_p13 خرداد 1405در پاسخ بهخسروپناه فقط میخواد تقصیرو بندازه گردن این و اون. پس اون همه جلسه ای که برگزار شد و هیچکدوم از اعضای انقلاب فرهنگی نرفتن چی؟
@user17619006564113 خرداد 1405در پاسخ بهچطور سال پیش تغییر دادین پسالان با این وضعیت دانش آموزان کنکوری پشت کنکوری یادزهم که ۴۰ روز زیر بمباران بودن چه گناهی کردن ؟ چرا نباید مثبت کنید ؟ چرا دنبال بهانه اید ؟چطور دانش اموز دوازدهم ۱۶ امتحان رو تو ۲۰ و چند روز بده ؟ چطور دانش اموز یازدهمی با آموزش مجازی که بی کیفیت بوده امتحان حضوری بده
@MMD_GH13 خرداد 1405در پاسخ بهخسروپناه طوری حرف میزنه انگار با یه سرچ ساده نمیشه نظراتش و مخالفت هاش در مورد تاثیر مثبت یازدهم رو پیدا کرد.امیدواریم تاثیر یازدهم مثبت بشه برای کنکور ۱۴۰۵ و به بعد و برکناری خسروپناه برای آرامش کنکوری های نسل بعد.
@user17711019382913 خرداد 1405در پاسخ بهخوب خسروپناه اگه واقعا راس میگی الان ک وزیر اموزش پرورش خودش گفته مثبت کنید مثبتش کن دنبال زیر بغل ماری
@user17619006564113 خرداد 1405وزیر آموزش پرورش میگه دبیرخانه بی خیاله دبیرخانه میگه آموزش پرورش بی خیاله ببخشید پس کی اهمیت میده به دانش آموزان ؟؟؟ البته انتظار زیادی هم از افرادی که قبلا دانش آموزان رو ربات خطاب قرار دادن نداریم ...جلسه برای کارزار مثبت شدن برگزار شد چرا نیومدن پس ؟
@user170910071969606669613 خرداد 1405در پاسخ بهاره من نبودم دستم بود تقصیر استینم بود آقای خسروپناه دم خروست گویای همه چیزه
@user17760128101513 خرداد 1405در پاسخ بهخوب تا نکنین باهاتون خوب تا نمیشه ما قراره اینده این مملکت بسازیم هواستون باشه... لج و لجبازیاتون رو تموم کنین
@user170910169326006245613 خرداد 1405در پاسخ بهوزیر اموزش پرورش ، سنجش ، کمیسیون اموزش مجلس شخص رئیس جمهور همگی میگن تاثیر این ۱۱ ام رو مثبت کنید .... دیگه دنبال چی هستی اقای خسروپناه زودتر این جلسه رو برگزار کن کلک داستان رو بکن ، پیر کردی ما رو
@user170910071969606669613 خرداد 1405در پاسخ بهکاملا مشخصه شما با مافیای نهایی هستین تا بود بچهای مردمو با مافیای کنکور بدبخت کردین الانم با نهایی دست همتون رو شده
@user17711019382913 خرداد 1405در پاسخ بهاقای خسروپناه 2سالع خون جوون مردم رو کردی تو شیشه از خر شیطون پیاده شووزیر خودش میگه مثبت بسه تو میگی نه ما رباتیم😑😑😑
@Fatemeh_tzn13 خرداد 1405در پاسخ بهمشکل ربات بودن ما حل شد حالا بگید وزیر آموزش پرورش در جلسات حضور نداشته حالا که وزیر آموزش پرورش خود خواهان مثبت شدن یازدهمه دیگه هیچ دلیلی برای تغییر این مصوبه وجود نداره اگر مشکل از شما نیست پس چرا جلسه ای که کارزار مثبت شدن یازدهم بود رو شرکت نکردید ؟؟یازدهم رو مثبت کنید
@user170910166664216491113 خرداد 1405در پاسخ بهوای بدبختمون کردید حالا میندازید گردن همدیگه الهی خیر نبینید آینده بچه مردم گیره به این دروغ و دلک بازی های شما خود وزیر اموزش پروزش با مثبت شدن ۱۱ موافقه این چه دروغیه میگید
@user17711019382913 خرداد 1405در پاسخ بهچه مسلمونی هستی تو ?تو روز روشن دروغ میگی حرمت لباستم نگه نمیداریاسم خدا پیغمبر هم میاری خسروپناه پیرمون کردی