جهش علمی با قطعی #اینترنت و برق و اقتصاد.....فقط میتونه در علوم غریبه باشه
@user170910007671125300822 اردیبهشت 1405در پاسخ بهجهش علمی با قطعی #اینترنت و برق و اقتصاد.....فقط میتونه در علوم غریبه باشه
@Sportsnews22 اردیبهشت 1405در پاسخ بهنصیری: امیدوارم در قهرمانی آسیا به اهدافمان برسیم
علیرضا نصیری، نماینده دسته 110 کیلوگرم ایران، از آمادگی خود برای قهرمانی آسیا گفت و ابراز امیدواری کرد همراه با علیرضا یوسفی به اهداف تعیینشده توسط کادرفنی در هند دست یابند. او وزنهبردار چین و ملیپوش چینتایپه را رقبای اصلی خود برای کسب مدال دانست.نمایش گزارش
@Free_thought22 اردیبهشت 1405در پاسخ بهالله اکبرزنده باد ایرانجاوید خامنه ای رهبرسلام بر شهیداندرود بر جمهوری اسلامی ایراندرود بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامیدرود بر بسیجیان سلحشور و مخلص خدامرگ بر آمریکامرگ بر اسرائیلمرگ بر منافقین و خائنین وطن فروش…نمایش بیشتر
@user17761109523922 اردیبهشت 1405در پاسخ بهکه نتیجهاش هم شده ضربه چندصد درصدی همون نخبههای علمی به اقتصاد !! والا یا همینا روگذاشتین وزیر ومشاور یا نه اینا رو قاب گرفتین اون بیسوادها شدن وزیر اقتصادی! بههرحال در هرصورت این آمارا تاثیری نداره برا کسی وقتی نتیجهای برای مردم نداره.. حالا دارویی هم که خودمون تولید کنیم وقتی نشه خرید چه فایده
@Alirezarezaei1222 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدر دهه ۶۰ و ۷۰ علم و دانشگاه رفتن بالاترین ارزش ایرانی ها بود.اما الان هیچ!!
@Alirezarezaei1222 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدانشگاه ها و اقتصاد دیجیتال،اتصال اینترنت پایداری می خواهد.اینکه یک جوری وصل بشه که چنده ماه دیگه با یک تهدید دیگه دوباره قطع بشه، چه فایده ای داره؟اینترنت و تهدیدهایش باید مدیریت شود.طبیعی است که دستگاه های تبلیغاتی دشمن با مدیریت درست اینترنت و سرویس های دیجیتال مخالف است.
@user17759774566722 اردیبهشت 1405اگر پایگاه استنادی علوم جهان اسلام یا ISC و اسکوپوس این نوع آمار را بدهد!!! بدنیست یک دفعه متن را مطالعه کنید و سری هم به دانشگاههای ایران بزنید و حداقل با مالزی آنها را مقایسه کنید!! فقط شعار!!
@Alirezarezaei1222 اردیبهشت 1405مقاله که فقط ملاک نیستآینده علم و دانشگاه در ایران در خطر است.کسی دیگر علاقه به کار علمی ندارد.با علم نمی توان پول در آورد و نه زندگی گذراند...نوجوان و جوانی که شبانه روز پای ایسنتا و گیم و استریم ها است. سلیقه و ذهنیت متفاوتی دارد.
@Mesterakbar422 اردیبهشت 1405در پاسخ بهجهش که آره ماشالله همه سورس ها بازه شاید برعکس جهش کردیم#اینترنت
@user17761109523922 اردیبهشت 1405در پاسخ بههمون نخبه ,نخبه شده که یامهاجرت کنه یا پا شه بره زندان!! والا تولیدی میزنه یه دردی دوا کنه نت قطع میشه برق میره چکاش برگشت میخوره تعدیل نیرو میکنه وطلبکار میبرتش زندان، یا نه نمیزارن پیشرفت کنه میاد ازمرز ردبشه میگیرنش،، ولی خب زندان خوبه قبض برق وآب و نونمون رودولت به عهده میگیره تازه کلاس هم داره
@INTERNETNADARIM22 اردیبهشت 1405در پاسخ به۱۵۰۰ پول فیلترشکن دادم. تا جایی که ممکنه سعی میکنم از اپ های داخلی استفاده نکنم. اینترنت پرو🤣🤣🤣 هم نمیگیرم. چون احساس میکنم توهین به شعور و شخصیت مردمه.
@user170910043010269528222 اردیبهشت 1405چی رو در چی کم و زیادکردیدکه 33 رو از 52 کم کردید شد 17؟!خواهش میکنم التماس میکنم دیگه جهش علمی نکنیدبعد شما بر اساس اطلاعات موسسه isc که مال خودایران دارید میگید رشد کردیم؟ولمون کنید بابا.رشد علمی شاخص جهانی داره حدود24 ایتم نه ازموسسه پایش علم وفناوری جهان اسلام درتهران امار بگیریدو ملاک قرار بدید
@user170910162724950822722 اردیبهشت 1405در پاسخ بهالان حرف بزنی یک مشت حرف مفت زن میان میگن وطن فروش وخود تحقیر.این برای سال ۲۰۲۴میباشد صبر کنید آمار ۲۰۲۵ و۲۶ دربیاد اونوقت جایگاهمون از ۱۰سال پیش هم عقبتر میره!این است افتخار ملی!!!!!واین است نتیجه قطع بی دلیل(مثلا امنیتی) اینترنت!!!!حالا بر شادانه بکوب🥴🥴🥴🥴
@user28522 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدیگه آخرین پلههاستچون یه دانشجوی دکتری از دی تا حالا نتش قطعه، واسه دانلود ۴ تا مقاله باید بره دانشگاهچیکار میکنه؟ آفرین دانشگاه نمیره
@user170910094464604089422 اردیبهشت 1405در پاسخ بهشاید یه ماشین حساب کنار دستت بود بهتر جهش می کردی. اگر 1 دنیا هم باشیم باید نمود پیدا کنه. باید الان غیر نفت و گاز قطب یه چیزی تو دنیا بودیم. اربابان باید بر کار آفرینان و استارت آپ ها مجال رشد میدادن.
@user17759058567522 اردیبهشت 1405در پاسخ بهپروسه نوشتن مقاله در دانشگا های ایران انقدر چرت و مسخرهست که احتیاجی تو حرف اضافه نیست. ایمپکت ریت مقاله ها بالای ۹۹.۹ درصدشون صفره. همگی هم کنفرانس پیپر و صرفا منتشر میشه فقط که برای اساتید بشه رتبه و تاثیر تو فیش حقوقی. اونام یاد گرفتن، کنفرانس های بی ارزش میزارن و از دانشجوهای ایرانی پول میگیرن
@user17683720963422 اردیبهشت 1405در پاسخ بهیه چیزی بگم شاید دیگه کامنتی نزارم.تمام این اماری که میگزارید از دستاوردها که اکثرا هم بی اساس هستن تا زمانی که اکثریت مردم از نظر معاش و سلامت و ارتباط ازاد و امنیت روانی راضی نباشن پشیزی ارزش نداره حالا هی اقلیت رو بکنید تو چشم اکثریت هی دنبال یه تپه باشید که سالم مونده باشه قالب کنید به اسم دستاو