وفاق را به هم نزن
@Alirezarezaei122 خرداد 1405خیلی از وزرا دولتتهدیدات و شرایط جنگی را درک نکرده و نمی کنندکشور در شرایط جنگی استاما صحبت های برخی از وزرا را ببینیدمثلا وزیر ارتباطاتهیچ اشاره ای به جنگ آمریکا و تهدید و ضرورت رفع آن ها نیست.
@shirzad672 خرداد 1405در پاسخ بهاوضاع اقتصادی و سیاسی ایران در این یک دهه طوری بوده که هر تصمیمی گرفتن اشتباه بوده و باز هم در حال تکرار اون اشتباه هستن.حدود 20 سال تمام همین گروهک غربگرا گفتن یارانه برای اقتصاد کشور مضره، نداریم بدیم، تورم به وجود میاد و .... باز همین گروهک اومدن و اسم یارانه رو تغییر دادن به کالابرگ و اجناس رو …نمایش بیشتر
@Majid1102 خرداد 1405در پاسخ بهدولت روحانی هم همین بوداین آقایون مسئولیت رو آقایی و سروری می بینن نه خدمت به مردم برا همینه که براش سر و دست میشکنن بعد که مسئول میشن به جای حل مشکل غرغر می کنن و به هیچ کس هم پاسخگو نیستن
@user1715349582292 خرداد 1405کو گوش شنوا؟ هرچی بهش گفتن آقا دم به دیقه پیام ضعف نفرست به صلاح نیستیکسره ما آب نداریم برق نداریم بدبختیموسط جنگ وقتی به کشورش تجاوز کردن میاد عذر خواهی میکنه یعنی غرور یک ملت با اون عذر خواهی زیر پا له کرد صدای مراجع درآوردکار خودش کرد دیگه شد آنچه نباید میشد
@user17091012687052804892 خرداد 1405وظیفه نیروی نظامی یا رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس چیست؟ مگر بغیر از این است که امام راحل فرمودند نیروهای نظامی نباید وارد سیاست شوند؟ وظیفه نیروی نظامی ورود به سیاست و نقد عملکرد دولت نیست و بهتر است نقدی به عملکرد نظامی در جنگ های تحمیلی اخیر و شهادت رهبر، فرماندهان نظامی و سیاسیون داشته باشند
@user1777978448172 خرداد 1405در پاسخ بهسردار کارگر سال ۶۷ کارت پایان خدمت منو امضا کرده از اون موقع ماشالله تکون نخورده
@user1776277537332 خرداد 1405در پاسخ بهمسئولین هنوز فکر میکنند زمان انتخابات هست که حرف پوپولیستی بزنند!#وفاق_نفاقی
@user1778170387212 خرداد 1405در پاسخ بههر کجا را بخوای اصلاح کنی جیغ بنفش عده ای بلند میشه ! چند دولت اومدن نسبت به کوچک کردن بودجه و حذف ردیف ها غیر ضرور اقدام کنن ! هر بار با مخالفت و گروگان گرفتن بودجه روبرو و عقب نشینی کردن ! بیش از 65 دزصد منابع و اقتصاد دز انحصار چند نهاد خاص است ! نه میگذارن طبق قانون ازادی اقتصاد رخ دهد نه..
@user1778170387212 خرداد 1405در پاسخ بهاین تورم و ... حاصل تصمیم ها غلط است که اتفاقا محلس و سایر نهادها موافقت وسکوت کزدن !!! پس فرافکنی نکنیم ! مجلسی که تا دیروز دم از محاکمه امثال همتی میزد چند نوبت زد صلاحیتشد،حتی مردمبهش رای ندادن ،همین محلس بابالاترین رای اعتماد وزیر اقتصادش کرد و حالاهم بانک مرکزی !
@user1778170387212 خرداد 1405در پاسخ بهفرقی نداره چه شخصی باشد تا زمانی اصلاح واقعی ساختار اقتصاد رخ ندهد همین وضعه دولت و بودجه کلان باید کوچک شود نرخ تسعیر کاهش شدید بانک ها و موسسات مالی اضافی حذف شوند زیر مجموعه ها اضافی و ردیف ها غیر ضرور بودجه حذف شوند وادار به عرضهاموال مازاد و اذغام شوند فعلا عکس شو شاهدیم !
@user17091010360375205202 خرداد 1405در پاسخ بههمه بهتر می دانید برعکس دولت آمریکا که همه کاره رییس جمهوره، تو ایران رییس جمهور هیچ کاره هست و پست تشریفاتیه پس اینقدر به پزشکیان گیر ندهید
@user1778170387212 خرداد 1405در پاسخ بهبا این رویه غلط هر شخصی هم بیاد همین وضعه ! چند دولت میخواستن ردیف ها غیر ضرور بودجه را کم یا حذف کنن دیدید چه جیغ بنفشی سر دادن ! تا زمانی اقتصاد ازاد نشود همین وضعه فعلا بجای ازادی اقتصاد فقط نرخ ها رو جهش ورها کردن !
@user1778170387212 خرداد 1405در پاسخ بهاقاپزشکیان ایشون هم درگیر کن مسولیت یک شهر یابخش و بهش بدید ببینید چهکاره است بیرون گود بودن و نقد کردن کاری نداره
@jalaltorabi2 خرداد 1405در پاسخ بهمشکل رو حل کنن نه اینکه گرونی رو تو یک سال ۳ برابر کننالان دو سال دیگه از ریاست جمهوری مونده و خدا فقط به داد ما برسهگرونی که تو ۵ الی ۷ سال آینده یواش یواش بهش میرسیدیم رو الان توی ۲ سال رسیدیمدیگه وای به حال بقیه ش
@user1775123010702 خرداد 1405در پاسخ بهقطع نظر از اینکه بیان موضع این سردار از جایگاه اختلافی است متاسفانه مسئولان جمهوری اسلامی همیشه دنبال گفتار درمانی و صرفاً ایجاد بحث رسانه ای برای مسائل و مشکلات تا کار تلاش رونق بودند
@Mohamad1102 خرداد 1405در پاسخ بهدقیقا درست میفرمایید،در صورتی که هدف مسولین حل مشکل باشد.میشه مشکل را حل کرد بعد یا در حین کار در موردش به مردم هم توضیح داد.