دعایی که عبدالرحیم موسوی را سرلشکر کرد

۷ MB
گروه فرهنگ_حماسه و مقاومت: شهید سرلشکر عبدالرحیم موسوی خاطره‌ای از کودکی‌اش تعریف می‌کند که مسیر زندگی‌اش را تعیین کرد.شهید سرلشکر موسوی از پیرزن مجنونی می‌گوید که مردم قم خان‌باجی صدایش می‌کردند.یک روز عبدالرحیم موسوی صدای ناله خان‌باجی را شنید. وقتی به خرابه رفت متوجه شد بچه‌ها چوب‌خط خان‌باجی را گرفته‌اند و در حال شکستن آن هستند.

آق رحیمه، الهی بشی سرتیپ،سرلشکر

خان باجی سرمایه‌اش را در خطر می‌دید، بسیار آشفته بود و ناله می‌کرد.عبدالرحیم موسوی از راه رسید و چوب‌خط را از دست بچه‌ها گرفت و تحویلش داد،خان‌باجی از عمق وجودش گفت: ننه، آق رحیمه،الهی بشی قاضی عسگر.بعد کمی فکر کرد و دوباره گفت: نه نه، الهی بشی سرتیپ،سرلشکر.
مراسم وداع، تشییع و تدفین شهید سپهبد سید عبدالرحیم موسوی روز‌های پنجشنبه و جمعه برگزار می شود. مراسم وداع با پیکر این شهید بزرگوار، امروز پنجشنبه ۱۳ فروردین، ساعت ۲۱ در امامزاده موسی مبرقع (ع)، ساعت ۲۲ در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و صبح جمعه در مراسم دعای ندبه مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد. نماز بر پیکر پاک شهید سپهبد سید عبدالرحیم موسوی هم روز جمعه چهاردهم فروردین در مصلای قدس اقامه می‌شود. روز جمعه بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم گرامیداشت شهید سپهبد سید عبدالرحیم موسوی در شبستان حرم کریمه اهل بیت برگزار می‌شود.پایان پیام/#جنگ_رمضان #سرلشکر_موسوی
12:32 - 13 فروردین 1405
فرهنگ
حماسه و مقاومت

15 بازنشر45 واکنش
155٫5k بازدید



23 پاسخ

@alllllli13 فروردین 1405
در پاسخ به
روحت شاد ❤️

تصویر نمایه‌ی ‌سیده فاطمه خدیجه محمدی‌
@Khadijeh136813 فروردین 1405
در پاسخ به
روحش شاد... ارتشی که بسیجی وار خدمت کرد

@user17685818512213 فروردین 1405
در پاسخ به
روحت شاد ❤️❤️❤️❤️

تصویر نمایه‌ی ‌عباس مهردار قائم مقامی‌
@abbasmohrdar13 فروردین 1405
در پاسخ به
روحش شاد 💐

@user17079053584513 فروردین 1405
رحمت الهی بر سرلشگر موسوی.واقعا چه گل هایی بودند این فرماندهان.

تصویر نمایه‌ی ‌یار غیب‌
@YareGheib13 فروردین 1405
در پاسخ به
🫡

تصویر نمایه‌ی ‌وطن دوست‌
@iranjaneman13 فروردین 1405
در پاسخ به
او جان فدای میهن بود.یاد و نامتان در قلب ما‌ میماند.

تصویر نمایه‌ی ‌شیعه عاشق ولایت‌
@Velayat434013 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌شیعه عاشق ولایت‌
شیعه عاشق ولایت

@Velayat4340  •  1 فروردین 1405

مطالبه

منع انتشار تبلیغات دعانویسی و طلسم در سایت دیوار

سلام و احترام متأسفانه به کرات در اپلیکیشن و سایت دیوار ، علی‌الخصوص در دیوار شهر اهواز تبلیغات دعانویسی و سحر و جادو منتشر میشود. افراد و انسان های ساده و بی اطلاع و نا آگاه در دام شیاطین و شیادان و رمال ها میوفتند و در این شرایط اقتصادی خاص دچار ضرر و زیان مالی میشوند و بعضا آسیب های بسیار جدی جسمی و روحی و ... میبینند که گاها غیر قابل جبران میباشد. از ریاست محترم قوه قضائیه و نهادهای مسول بصورت عاجزانه تقاضامندیم که نسبت به مبارزه با این مجرمین و عدم انتشار اینگونه تبلیغات در سایت دیوار اقدامات و دستورات موثر را مبذول بفرمایند.

قوه ی قضائیه، نیروی انتظامی / پلیس / قوه قضائیه، کشور

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

@user170910177124661435213 فروردین 1405
در پاسخ به
روحت شاد و یادت گرامی باد، سید جان سلام ما را هم به امامین شهدا و برادرم در کربلای 4 برسونید،راستی برای من دعا کنید تا شهیدشم، یادت باشه از اون بالا ها برای همرزمانت بازم فرمانده باشید.با افتخار جانباز جنگ تحمیلی

@pejmaaan13 فروردین 1405
در پاسخ به
ای جان. روحت شاد سرتیپ سر لشگر عزیزم. رفتی و دل مارو با خودت بردی . همیشه تو قلبمون خواهی بود و راهت ادامه داره ❤️#بزن_که_خوب_میزنی🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

@user17442583622613 فروردین 1405
وَاَسْئَلُکَ اَنْ تُکْرِمَنى بِهَوٰانِ مَنْ شِئْتَ مِنْ خَلْقِکَ، وَلاٰ تُهِنّى بِکَرٰامَةِ اَحَدٍ مِنْ اَوْلِیٰآئِکَو از تو مى خواهم که به واسطه خوارى هر یک از مخلوقاتت که خواهى مرا گرامى دارى، و مرا با گرامیداشت دوستانت خوار مگردان،(اعمال مشترک ماه مبارک رمضان) امثال ترامپ خوارتر خواهند شد

@IranParastt13 فروردین 1405
در پاسخ به

این خبر حذف شده است.


تصویر نمایه‌ی ‌ارش‌
@Arashsh13 فروردین 1405
در پاسخ به
روح تمام کسانی که که برای سربلندی و عظمت ایران با ستمگران جنگیدن شاد. به امید ایرانی ازاد و با ثبات به دور از دروغ و نفرت پراکنی.متاسفانه به فاجعه بزرگ داریم نزدیک میشیم

@user17737322878913 فروردین 1405
در پاسخ به
نمیدونم چه جذبه ای بود تو صداش و صورتش که دلم رو میلرزونه و تو گلوم اشک ترم رو میشکنهخدا رحمتش کنه

@user170910003592006864513 فروردین 1405
داغ دلمان تازه شدروزی که دیدمتان را دقیقا به خاطر دارم ،از ابهت و مردانگی شما ،کف دستانم یخ کرده و عرق کرده بودم ،وقتی کلامتان را شنیدم ارامش عجیبی گرفتم ،از این ابهت ،از این رئوفت ، اه که جگرم سوخت از رفتنتان❤️

@IranAzad13 فروردین 1405
در پاسخ به
مرد بزرگی بود ...راهش ادامه دارد

تصویر نمایه‌ی ‌🔷Sili‌
@SicilioV13 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌🔷Sili‌
🔷Sili

@SicilioV  •  13 فروردین 1405

آنباکس داریم چه آنباکسی

🙂✌️🇮🇷

@user17685795393013 فروردین 1405
در پاسخ به
خیلی حالم میگیره وقتی می بینم چنین مردان بزرگی که توسط زشت ترین آدمها کشته میشن ومن .......

تصویر نمایه‌ی ‌محمد اورک‌
@Mohammad_orak13 فروردین 1405
در پاسخ به
حلال زاده عاقبت بخیر ❤️❤️🖤❤️❤️