بابک
@babakam
من از صلح بیشتر از جنگ میترسم
🦦
چون توی جنگ قیمت دلار ثابت بود.
#اینترنت
13:09 - 14 اردیبهشت 1405
11
واکنش
1031
بازدید
در پاسخ به
@babakam