آخوندها میگن توی CFD خرید و فروش واقعی انجام نمیشه واسه همین درآمد این شغل حرامه.به همین خاطره که حکومت این شغل رو به رسمیت نمیشناسه وگرنه تا الان متاتریدر و تریدینگ ویو و فارکس فکتوری رو باز کرده بود.همونطور که یه سری وبسایت رو برای برنامه نویس ها باز کرده.#اینترنت