آخوندها میگن توی CFD خرید و فروش واقعی انجام نمیشه واسه همین درآمد این شغل حرامه.به همین خاطره که حکومت این شغل رو به رسمیت نمیشناسه وگرنه تا الان متاتریدر و تریدینگ ویو و فارکس فکتوری رو باز کرده بود.همونطور که یه سری وبسایت رو برای برنامه نویس ها باز کرده.#اینترنت
تصویر نمایه‌ی ‌حسین رسول اف‌
حسین رسول اف

@Hossein_rasol_of  •  13 اردیبهشت 1405

شغل ما بیشترین ارز اوری داره برای دولت ولی کسی به ما اهمیت نمیده #اینترنت #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنید
19:09 - 13 اردیبهشت 1405