اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تبریز را باید ثروتمند کنیم؟

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: برای بهبود معیشت مردم باید شهر را ثروتمند کنیم و این کار نیز مستلزم تسهیل امور مرتبط در حوزه های مختلف کسب و کار است تا مسیر سرمایه گذاری هموارتر شود.

تبریز را باید ثروتمند کنیم؟

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صابر پرنیان پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای هیات مدیره صنف ماشین سازان، تراشکاران و صنوف وابسته تبریز با بیان این که تبریز بنیانگذار صنعت ماشین سازی و تراشکاری در کشور است، اظهار کرد: صنعت ماشین سازی کشور مدیون صنعتگران تبریز است.

وی افزود: صنف ماشین سازی و تراشکاری هنر صنعت پیچیده ای است و صنعتگران قوی و توانمندی در این صنف فعالیت می کنند.

پرنیان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت اعضای هیات مدیره صنف ماشین سازان و تراشکاران تاکید کرد: صنف ماشین سازان، تراشکاران و صنوف وابسته تبریز صنف قدرتمندی است و استادکاران ماهری به جامعه صنعت ارایه می دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به علاقمندی بخش خصوصی استان برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی گفت: تبریز از گذشته تاکنون جایگاه ویژه‌ای در تجارت و صنعت داشته است.

پرنیان ادامه داد: برای بهبود معیشت مردم باید شهر را ثروتمند کنیم و این کار نیز مستلزم تسهیل امور مرتبط در حوزه های مختلف کسب و کار است تا مسیر سرمایه گذاری هموارتر شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: باید با همکاری دستگاه های متولی فضای مناسبی برای فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران ایجاد شود تا شاهد رونق اقتصادی در بخش های مختلف باشیم.

در این نشست برخی از اعضا بسیاری از مسایل و مشکلات خود را مطرح کردند که مقرر شد با پیگیری های لازم اقدامات مورد نیاز به منظور تسهیل و رفع موانع فعالان این صنف انجام شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول