اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بازیکن ملی‌‌پوش تبریزی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

علی درخشان بازیکن ملی‌پوش تبریزی از دنیای حرفه‌ای فوتبال خداحافظی کرد.

بازیکن ملی‌‌پوش تبریزی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی درخشان بازیکن ملی‌پوش تبریزی  که عضو تیم ملی جوانان بود و چندین مرتبه در اردوی تیم ملی امید حضور داشت و پیش از این عضو تیم شهرداری، ماشین‌سازی تبریز و نیروی‌زمینی بود و دارای دو گل ملی است، امروز  به صورت رسمی خداحافظی خود را از دنیای حرفه‌ای فوتبال اعلام کرد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: روزی که فوتبال را شروع کردم، شاید مثل بقیه بچه‌ها هدفم فقط پرکردن اوقات فراغتم بود اما بعدا علاقه‌ای که به فوتبال پیدا کرده بودم، برایم مثل شیر مادر گوارا و ناب بود به همین خاطر وقتی معلم دوران راهنمایی از من پرسید  فوتبال را انتخاب می‌کنی یا درس  گفتم آقا اجازه فوتبال و ...

وی ادامه داد: از آن  روز تا کنون حدود  ۱۵ سال می‌گذرد، در این سال‌ها خیلی سختی‌ها کشیدم، خیلی دردها را  تجربه کردم، ناملایمتی‌ها و بی‌مهری‌های زیادی دیدم، یک جاهایی کم آوردم، ناامید شدم و زمین خوردم اما دوباره بلند شدم و با توکل به خداوند دوباره شروع کرده و ادامه دادم.

بازیکن اسبق تیم ملی جوانان با اشاره به کسب تجربه‌های تلخ و شیرین در عرصه فوتبال  خاطرنشان کرد: در طی ‌دوران فوتبالی خیلی تجارب خوب و بعضا تجارب  تلخی به‌دست آوردم از پوشیدن لباس تیم‌ملی، زدن گل ملی، بازی در تیم‌ها و لیگ‌های مختلف و تمامی اشک‌ها و لبخند‌هایی که از اعماق وجودم روی صورتم نشست.

درخشان  ادامه داد: شاید روزی که فوتبال شروع می کردم فکر نمی‌کردم به این صورت بخواهم از فوتبال کناره‌گیری کنم، اما در سال‌های آینده در کسوت مربیگری که حرف‌های زیادی برای گفتن خواهم داشت در کنار شما خوبان خواهم بود.

وی با اشاره به اینکه خداحافظی از دنیای فوتبال برای بازیکنانی که واقعا عاشق زمین فوتبال هستند ناراحت‌کننده است، افزود: حرفم هایم از جنس  دل‌نوشته‌های فوتبالی با طعم خداحافظی است. از دنیای حرفه‌ای فوتبال خداحافظی می‌کنم  و بیان این صحبت‌ها برایم دردناک و ناراحت‌کننده است

درخشان یادآور شد:  در آخر دست‌بوس تمام مربیان، دوستان و اعضای خانواده‌ام  هستم که همیشه کنارم بوده  و بنده حقیر را در رسیدن به اهدافم حمایت کرده  و تلاش نمودند تا قبل از فوتبالیست خوب بودن، انسان خوبی باشم. سپاس از همه  شما.

در آخر باید گفت، خداحافظی تلخ و غریبانه بازیکن ملی پوش تبریزی در حالی صورت می‌گیرد که وی سال‌ها برای ورزش این شهر و کشور زحمت کشیده و در لیگ‌های معتبر و تیم‌های مطرح تبریزی عضویت داشته و مهم‌تر از همه آنها، عضویت در تیم ملی جوانان بود.

خداحافظی این بازیکن ملی پوش فوتبال کشورمان بدون برگزاری هیچ مراسمی و بزرگداشتی در جهت قدردانی از زحمت‌های وی صورت می‌گیرد و این موضوع شایسته ورزش این شهر نیست.

چهره‌های ورزشی این شهر در گمنامی به سر می‌برند، در گمنامی افتخارآفرینی می‌کنند و متاسفانه در گمنامی نیز از عرصه ورزش خداحافظی می‌کنند.

 

انتهای پیام/ ۶۰۰۲۰/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول