اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تراکتور به دنبال تکرار تاریخ

تیم فوتبال تراکتور به دنبال تکرار پیروزی فصل پیش خود در قائم شهر است.

تراکتور به دنبال تکرار تاریخ

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور روز پنجشنبه 29 آبان در قائم‌شهر به مصاف نساجی این شهر می‌رود.

تیم تراکتور لیگ برتر امسال را همانند 2 سال پیش با تساوی بدون گل برابر تیم نفت مسجدسلیمان آغاز کرد تا تنها یک امتیاز در شروع لیگ کسب نماید.

اما نساجی یک شروع رویایی در لیگ را داشته و هفته نخست در اراک برابر تیم تازه صعود کرده صنایع این شهر به برتری 3 بر صفر دست یافته و در همان هفته اول به صدر جدول دست یابد.

با این اوصاف تیم تراکتور کار سختی را در قائم‌شهر برابر تیم نساجی پیش رو دارد. از مشکلات سال‌های اخیر تراکتور نداشتن مهاجم ششدانگ بوده و در بازی اول هم موفق به گشودن دروازه تیم مهمان نشده تا مهاجمان این تیم در قائم‌شهر به دنبال اولین گل تراکتور باشند.

سال گذشته در بازی رفت 2 تیم تیم تراکتور با 4 گل به برتری رسید که بهترین برد تاریخ تراکتور در لیگ برتر در بازی خارج از خانه محسوب می‌شود، هر چند در بازی برگشت در تبریز مغلوب نساجی شد تا به نوعی بازی پیش رو جنبه انتقامی هم برای سرخپوشان تبریزی به شمار می‌رود.

تراکتور با برتری در این بازی می‌تواند امیدوار به صعود تا صدر جدول بوده و موقعیت خود را پیش از بازی حساس خود مقابل سپاهان تقویت کند.

باید دید، استعفای مدیرعامل باشگاه تراکتور چه روندی در نتایج تیم تراکتور خواهد داشت؟

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول