اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دوخت بیش از ۸۰ هزار ماسک و ۱۰ هزار لباس ویژه بیمارستانی توسط هنرمندان

مدیر‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی از دوخت بیش از ۸۰ هزار ماسک و ۱۰ هزار لباس ویژه بیمارستانی به همت هنرمندان صنایع‌دستی استان خبر داد.

دوخت بیش از ۸۰ هزار ماسک و ۱۰ هزار لباس ویژه بیمارستانی توسط هنرمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد حمزه‌‌زاده  اظهار داشت: هنرمندان صنایع‌دستی استان در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا، به‌صورت خودجوش و داوطلبانه در کارگاه‌های خود اقدام به دوخت ماسک و لباس ویژه بیمارستانی کرده‌اند.

وی افزود: همکاری و همیاری آحاد جامعه در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا  امری اجتناب‌ناپذیر است که صنعتگران و هنرمندان استان از نخستین روزها، پیشروان این وظیفه همگانی بودند که در همین راستا تا به امروز موفق به دوخت بیش از ۸۰ هزار ماسک بهداشتی و ۱۰ هزار لباس ویژه بیمارستانی شده‌اند.

حمزه‌‌زاده متذکر شد: عبور از این بحران  همت و اتحادی جمعی می‌طلبد که با آگاهی گسترده هموطنان محترم و رعایت اصول ویژه قطع زنجیره انتقال‌ میسر خواهد بود، از این‌رو از تمام هموطنان خواستاریم در این مسیر یاری‌رسان مدافعان سلامت باشند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول