اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

نوار پیروزی های آذرباتری با شکست مقابل پاس گرگان قطع شد

تیم آذرباتری ارومیه پس از کسب 2 پیروزی مقابل شهرداری ارومیه و راهیاب ملل مریوان این هفته با باخت سه بر صفر مقابل پاس گرگان نوار پیروزهای متوالی خود را قطع کرد.

نوار پیروزی های آذرباتری با شکست مقابل پاس گرگان قطع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، هفته بیست و دوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» عصر روز (یکشنبه 10 بهمن‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای ورامین، تهران، آمل، اصفهان، ارومیه (دو دیدار) و مریوان پیگیری شد.

در آخرین دیدار این هفته تیم آذرباتری ارومیه در سالن غدیر این شهر پذیرای پاس گرگان بود ولی با  وجود داشتن امتیاز میزبانی، سه بر صفر از حریف خود شکست خورد.

تیم جوان آذرباتری ارومیه با قبول این شکست امید خود را برای صعود به مرحله پلی‌آف از داست داد و از این به بعد تنها برای بهبود وضعیت و جدایی از قعر جدول تلاش می کند.

 پاس گرگان در این دیدار با کسب امتیازات 25 بر 22، 25 بر 18 و 25 بر 19، دهمین پیروزی و سی‌ و یکمین امتیاز خود را  به دست آورد و جایگاهش را با 2 پله صعود به رده هشتم رساند.

تیم آذرباتری ارومیه نیز با 6 برد و کسب 18 امتیاز در رده چهاردهم جدول است و روز چهارشنبه 13 بهمن ماه جاری میهمان هورسان رامسر است.

امیر طلوع‌کیان و محمد شاهمیری ناظران فنی و داوری این دیدار 83 دقیقه ای بودند و وحید پورکاشیان و جواد مرآتی نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت بازی را بر عهده داشتند.

شاگردان رحمان رئوفی در تیم آذرباتری ارومیه یکی از جوان‌ترین تیم‌های این فصل لیگ برتر هستند و به غیر از میلاد فتاحی ۲۹ ساله، مسن‌ترین بازیکن این تیم محمدعلی فلاح است که فقط ۲۵ سال دارد و این در حالی است که هشت نفر از ۱۹ بازیکن این تیم زیر ۲۰ سال هستند و بدون شک در سالهای آینده حرفهای زیادی برای گفتن خواهند داشت.

انتهای خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول