اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

شارژ سهمیه زمستانی نفت سفید مناطق صعب العبور در ارومیه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: بالغ بر 105 هزار خانوار;که نفت سفید استفاده می‌کنند در مرکز و شهرهای شمال آذربایجان‌غربی وجود دارد که براساس برنامه ریزی انجام شده سهمیه فصل پاییز این خانوارها از ابتدای مهرماه در کارت‌های بانکی سرپرست خانوار شارژ شده است.

شارژ سهمیه زمستانی نفت سفید مناطق صعب العبور در ارومیه

احمد مجرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت : به لحاظ سردسیر و صعب العبور بودن بسیاری از مناطق روستایی منطقه، از اول آبان ماه سهمیه زمستانی خانوارهای روستاهای صعب العبور در کارت بانکی سرپرستان خانوار شارژ شده است.

وی افزود: میزان ذخیره سازی نفت سفید در انبارهای نفت منطقه در وضعیت مطلوبی قرار دارد و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون بالغ بر 77 میلیون لیتر سوخت زمستانی نفت سفید در بین خانوارهای شهری و روستایی توزیع شده است.

مجرد خاطر نشان کرد: سهمیه پاییز خانوارهای شهری و روستایی در فصل پاییز برای خانوارهای یک و دو نفره 400 لیتر، 3 و 4 نفره به میزان 600 لیتر و 5 نفر به بالا به میزان 800 لیتر بوده که تا 25 آذر ماه 99 دارای اعتبار است.

وی یادآور شد: سهمیه زمستانی خانوارهای شهری و روستایی مناطق صعب العبور برای خانوارهای یک و دو نفره 400 لیتر، 3 و 4 نفره به میزان 700 لیتر و 5 نفر به بالا به میزان 1000 لیتر بوده که تا 25 اسفند ماه 99 اعتبار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول