فارس من| درخواست توقف تغییر قرارداد کارکنان ایرانسل

کاربران «فارس‌من» با ثبت پویشی، خواستار حفظ امنیت شغلی نیروهای ارتباط با مشتریان ایرانسل شدند.
به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، کاربران «فارس‌من» با ثبت پویشی، خواستار آن شده‌اند که شرکت ایرانسل در شرایط فعلی، به‌جای کاهش امنیت شغلی نیروهای خود، رویکردی حمایتی در قبال کارکنانش اتخاذ کند.ثبت‌کننده این پویش می‌گوید ایرانسل در نظر دارد مدل همکاری با نیروهای بخش ارتباط با مشتریان را تغییر دهد؛ به این معنا که به‌جای استخدام مستقیم، این نیروها را به‌صورت پیمانکاری یا از طریق برون‌سپاری به‌کار گیرد.به باور او، اجرای چنین تصمیمی می‌تواند پیامدهایی از جمله کاهش امنیت شغلی کارکنان، افت انگیزه کاری، تضعیف رابطه میان کارکنان و شرکت، و حتی کاهش اعتماد مشتریان را به‌دنبال داشته باشد.#ایرانسل
16:48 - 12 اردیبهشت 1405
علم و پیشرفت
ارتباطات و فناوری اطلاعات




10 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌جلال ترابی‌
@jalaltorabi12 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
ای کاش یک رسیدگی هم به قیمت بسته های اینترنت همراه میشدخیلی خیلی خیلی گرون ولی در عین حال خدمات پایین

تصویر نمایه‌ی ‌جلال ترابی‌
@jalaltorabi12 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌جلال ترابی‌
جلال ترابی

@jalaltorabi  •  12 اردیبهشت 1405

برای وضعیت قطعی اینترنت باید به چه فرد یا افرادی اعتراض کنیم؟

در شرایطی که حدود شصت روز از محدودیت گسترده دسترسی به اینترنت میگذرد، گزارشها نشان میدهد کاربران در عمل به شبکه ای محدود از خدمات داخلی دسترسی دارند.

نمایش گزارش


@Esssi12 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
کارمندایی که 15 تا 20 سال عمر و جوونیشون رو تو این کار گذاشتن به امید این بودن که نتیجشو آخر ببینن نه اینکه تازه بعد از اینهمه سال قراردادشون لغو بشه و به شرکت های واسطه واگذار بشن

@user17772842716912 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
واقعاً دلسردکننده‌ست که سال‌ها خدمت صادقانه رو با کاهش امنیت شغلی جواب بدن. ایرانسل باید بدونه که اعتماد و انگیزه کارکنان قدیمی، سرمایه واقعی‌شه. امیدوارم با شنیدن صدای مردم و کارکنان، از این تصمیم عقب‌نشینی کنه و به جای برون‌سپاری، روی حفظ نیروهای دلسوز تمرکز کنه. 🙏

@user17777528761112 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
بعد از چند سال کار کردن صادقانه و دلسوزانه این واقعا حق کارکنان بخش ارتباط با مشتریان نیست ، ای کاش راجب این نظر عادلانه و منصفانه تر تصمیم گیری میشد.

@user170910152334700498213 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
ای کاش یک نفر پیدا می شد برای کارمندی که 15سال از جوونی خودش رو گذاشته این مورد پیگیری می کرد

تصویر نمایه‌ی ‌حسین رحمانی‌
@Rahman140513 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
این حرکت یه ظلم خیلی بزرگ هستش در حق کارشناسان روابط با مشتریان که 18 سال از بهترین سالهای عمرشون رو برای افزایش رضایت مندی برند ایرانسل صرف کردن..امیدوارم این اتفاق نیفته وگرنه به برند ایرانسل دیگه نمیشه اعتماد کرد

@user17772834746213 اردیبهشت 1405
در خط مقدم ارتباطات، ایرانسل و تصمیمی که می‌ تواند به خاموشی صدای وفادارترین نیروهایش بینجامد
مطالبه

از خط ایرانسل تا خط زندگی؛ روایت تغییر قرارداد کارمندان ایرانسل

در خط مقدم ارتباطات، ایرانسل و تصمیمی که می‌ تواند به خاموشی صدای وفادارترین نیروهایش بینجامد در روزگاری که کشور با فشارهای اقتصادی، محدودیت‌های بین ‌المللی و شرایط جنگی در بخش‌ های مختلف مواجه است، انتظار از شرکت‌ های بزرگ ملی، نه تنها رشد اقتصادی، که رفتار مسئولانه و حمایتی با نیروی انسانی است، آن سرمایه‌ های انسانی که سال ‌ها بی‌ وقفه پشت خطوط پاسخگویی و پشتیبانی، صدای کشور را زنده نگه داشته‌اند. اما خبرها از تصمیم ایرانسل برای تغییر مدل همکاری با کارمندان بخش ارتباط با مشتریان، از استخدام مستقیم به پیمانکاری یا واگذاری به شرکت‌ های زیرمجموعه، نگرانی عمیقی در میان کارکنان و فعالان حوزه ارتباطات ایجاد کرده است. این تصمیم در فضایی طرح شده که دولت و حاکمیت دقیقاً در مسیر رسمی ‌سازی نیروهای پیمانی و قراردادی قدم گذاشته‌اند، یعنی در زمانی که سیاست‌ های کلان کشور بر تثبیت و امنیت شغلی کارکنان تاکید دارد، یکی از بزرگترین شرکت ‌های فناوری ارتباطی تصمیمی خلاف جهت این مسیر را اتخاذ کرده است. همکاران ارتباط با مشتریان ایرانسل تنها کارمندان عادی نیستند، آن‌ها نیروهایی هستند که در تمامی بحران ‌ها و شرایط خاص، حتی پیش از آنکه مدیریت تصمیم بگیرد، وظیفه خود را درک کرده‌اند: از ایام کرونا که تماس‌ های مردمی چندین برابر شد، تا دوره‌ های فشرده پروژه‌ های ملی، و حتی جنگ ‌های ۱۲ روزه و جنگ رمضان که کشور در اوج اضطراب اقتصادی و فکری بود، این نیروها با از خودگذشتگی، همدلی و احساس مسئولیت، پشت خط ماندند و در تمامی قسمت ها پیگیر و دغدغه مند حل مشکلات مشترکان بودند تا ارتباط قطع نشود، نه فقط ارتباط مردمی، بلکه "اعتماد ملی". تصمیم امروز، اگر بدون توجه به این پیشینه و زحمات اتخاذ شود، می ‌تواند پیام خطرناکی برای اعتماد داخلی کارکنان و حتی دیدگاه بیرونی مشتریان داشته باشد، پیمانکاری نیروهای ثابت پشتیبانی، در عمل به معنای برون ‌سپاری امنیت شغلی، کاهش انگیزه انسانی و در نهایت، تضعیف رابطه میان برند و مردم است. در شرایطی که همه برای حفظ انسجام ملی و آرامش اجتماعی تلاش می‌کنند، نه تنها درست نیست از بار مسئولیت کاسته شود، بلکه بجاست در مسیر تثبیت جایگاه و شأن نیروی انسانی، پیشگام باقی بمانیم. ما در این پویش از مدیریت محترم ایرانسل و نهادهای بالادستی و نظارتی، دولت و مجلس شورای اسلامی در جایگاه سیاست‌گذار، قوه قضائیه به عنوان حافظ صیانت از حقوق کار، و رسانه‌ های متعهد دعوت می ‌کنیم تا با مداخله‌ای پیشگیرانه، این تصمیم را در ترازوی واقعیت‌ های دشوار اقتصادی، الزامات امنیت شغلی و انصاف سازمانی قرار دهند و اجازه ندهند در شرایط حساس کنونی، سرمایه ‌های انسانی یک مجموعه ملی دچار تزلزل شوند. ایرانسل، یادمان نرود: در تمام آن بحران ‌ها، این نیروهای پاسخگو بودند که برای شرکت مانده‌اند. شاید وقت آن رسیده است شرکت نیز برای آن‌ ها بماند.

ایرانسل، مدیرعامل ایرانسل، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان، هيئت دولت، قوه قضائیه، وزارت کار، رفاه و تأمین اجتماعی، رسانه ها و خبرگزاری ها، سازمان بازرسی کل کشور

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@user17772299846017 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
متاسفانه انجام شد و هیچ مسئولی پاسخگو نبود 😭😭😭