تماس صوتی و تصویری «بله» برای کاربران خارجی در دسترس است

تماس صوتی و تصویری «بله» برای کاربران خارجی در دسترس است.
به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، امکان استفاده از پیام‌رسان «بله» برای کاربران ایرانی خارج از کشور فراهم است. کاربران بله پیش از این نیز می‌توانستند از داخل و خارج از کشور با عزیزان خود در ارتباط باشند. با این حال، در برخی مقاطع به دلیل شرایط خاص شبکه و محدودیت‌های ایجادشده در اینترنت بین‌الملل، ممکن بود اختلالاتی در دسترسی یا کیفیت ارتباط تجربه شود.کاربران خارج از کشور می‌توانند از خدماتی مانند تماس صوتی و تصویری این پلتفرم بهره‌مند شوند. همچنین این کاربران پس از ثبت‌نام با شماره تلفن خود، کد تأیید را از طریق تلگرام دریافت خواهند کرد.#اینترنت #بله
23:30 - 9 اردیبهشت 1405
علم و پیشرفت
ارتباطات و فناوری اطلاعات




32 پاسخ

@user17684734447810 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
واقعا خندم میگیره همین 5 ساعت پیش همسر منو انداختن بیرون از بله واقعا به چه زبونی بگیم ما اپ داخلی نمیخوایم که هر 2 ساعت یکیو بیرون میندازه

@MoHsEn1106810 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
خیلی هم عالی

تصویر نمایه‌ی ‌رسانه پویش های مردم ایران‌
@NewIran10 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
مطالبه

لزوم ایجاد دادگاه‌های تخصصی ساخت‌وساز مسکن

بزرگترین بخش اشتغال در کشور ؛ ساخت و ساز است . برای تولید مسکن سرمایه گذاری زیادی لازم است ولی به دلیل بزرگ بودن حجم سرمایه گذاری گاهی افراد مجبور به مشارکت در ساخت میشوند. اما اگر بین سازنده و مالک زمین در مشارکت در ساخت مشکل بوجود بیاید یک دادگاه برای رسیدگی ورای نهایی چندین سال و گاهی ده ها سال طول میکشد . عملاً همین ترس باعث شده رغبت در مشارکت پایین باشد . چه میزان زمین و مسکن کلنگی هست که افراد مایل به مشارکت هستند ولی کسی به دلیل دادگاه های طولانی جرات مشارکت کردن ندارند قوه قضاییه باید دادگاه های تخصصی ایجاد کند . مثلاً دادگاه ویژه ساخت و ساز و اینگونه پرونده ها ؛ خارج از نوبت و بفوریت رسیدگی شود . یک پروژه ساختمانی شش واحدی برای پنجاه نفر مستقیم ایجاد اشتغال میکند یعنی همین باعث میشود حجم عظیمی از سرمایه بالقوه که زمین ها و خانه های کلنگی هستند به سرمایه مولد تولید تبدیل شود

قوه قضائیه، وزارت کشور شهرداری ها

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌دانشجو‌
@For_Khamenei10 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
این گوگل ترندز را باز کنید تا بتوانیم ببینیم سرچ اواخر کشورای دیگه چی بوده.

تصویر نمایه‌ی ‌بابک خرمدین‌
@user170910012604473009410 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
"اینستاگرام،واتساپ و تلگرام" هر موقع این اپها وصل شدن همه چی درست میشه

تصویر نمایه‌ی ‌مسعود ایذه بختیاری‌
@Masoud8810 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
شما برای لود شدن اپ مردم رو نیم ساعت معطل نکن ویدیو کال با خارج از کشور ارزونی تون

@Hamidr0010 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
مردم ناسپاس دیگه چی میخواین؟😅

تصویر نمایه‌ی ‌Shane Walsh‌
@Davood31310 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
یعنی این خبرها رو میبینم نمتونم دیگه خودمو از حرص و عصبانیت کنترل کنم😤😤الان ۲،۳ روزه هیچ کلیپی تو بله پلی نمیشه واسم! روزی n بار هم اختلال و باگ دارهمن خاک پای جمهوری اسلامی و رهبرم هستم ولی با وصل شدن اینترنت هیچ وقت اپ ایرانی استفاده نخواهم کرد. اولین کار دیلیت اکانت#اینترنت

تصویر نمایه‌ی ‌Shane Walsh‌
@Davood31310 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تو این ۶۰ روز نت ملی یه نمره مردودی بزرگ و تاریخی به ایتا،بله،روبیکا وسایر این بنجلی جات پیام رسان ایرانی تعلق میگیره.یعنی از بد بودنشون هر چقدررر بگیم کم گفتیم! همین که ایتا میاد اطلاعات قدیمی کابران رو پاک میکنه یا نمیتونه کاربر جدید بپذیره خودش کافیه برای عمق فاجعه!

تصویر نمایه‌ی ‌Shane Walsh‌
@Davood31310 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
عجیب اما واقعی!داخل بله به هوش مصنوعی اش سلام میدم حتی جواب سلامت هم نمیده برمیگرده میگه باید اشتراک تهیه کنی!😂😭😭 دیر نیست روزی که برای یه چت ساده هم بیان از مردم پول بگیرن!یعنی یزیدتو پیام رسان ایرانی#اینترنت #اینترنت_بین_الملل

تصویر نمایه‌ی ‌دکتر هادی طوماری‌
@Dr_h_toomari10 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌دکتر هادی طوماری‌
دکتر هادی طوماری

@Dr_h_toomari  •  10 اردیبهشت 1405

فیلم| افزایش درآمدهای نفتی تا بحران پاسخگویی در جنگ!؟

🇮🇷با مردم بیش از پیش صحبت کنیم، دغدعه‌هایشان برایمان عزیزتر باشد، این مردم مبعوث شده تنها دلیل برتر پیروزی‌ هستند.♦️دکتر #هادی_طوماری استاد علوم ارتباطات از خلأ اطلاع‌رسانی دولت تا ضعف در کنترل بازار و افزایش درآمدهای نفتی می‌گوید؛
۹۳ MB

@pejmaaan10 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
امکانات بله برای شروع خیلی خوبه مخصوصا امکانات API و باتهاش . البته خیلی جای پیشرفت داره . به نظرم ایتا رو کلا باید با بله ادغام کنن چون شدیدا ضعیفه و در صورتی هم که بخوان درستش کنن به مبالغ بالایی هزینه برای زیر ساخت احتیاج داره که اصلا به صرفه نیست .روبیکا هم باید بچسبه به همون حالت اینستاگرامیش

@user17681883451010 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
آقا اینترنت بین‌الملل رو آزاد کنید دو ماه هم گذشتتتتتتتتت

تصویر نمایه‌ی ‌تیمار‌
@Miooooo10 اردیبهشت 1405
خیلی خوبه که اپ های ایرانی تلاش کنن خودشونو به سطح اپ های مطرح جهان برسونن.در اینصورت اپ ایرانی در کنار اپ خارجی فعالیت خواهد کرد و رقابت خواهد کرد و مردم در صورت تمایل میتونن فعالیت خودشونو به اپ ایرانی انتقال بدن.شرط این رقابت سالم نت آزاده البته.

تصویر نمایه‌ی ‌دانشجوی خسته‌
@user17536914265010 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
عالیه . خب اونایی که همش گیر میدادن نت قطع شده نمیتونم با دوستم در خارج تماس بگیرم بسم الله مشکلتون حل شد

@user17681883451010 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
چرا هوش مصنوعی یله تا یه سوال ازش می‌پرسی میگه برو اشتراک تهیه کن ارزون‌ترین بسته‌ش توی این بی‌پولی ۴۰۰ هزارتومنه، تو سرتون بخوره اپلیکیشنتون بیچارمون کردید