دسترسی به ربات‌های هوش‌مصنوعی به حالت عادی برگشت

مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد که دسترسی به ربات‌های هوش مصنوعی‌، به حالت عادی برگشته است.
به گزارش خبرنگار علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی، حسین دلیریان، در گفت‌وگو با خبرنگار «علم و پیشرفت» خبرگزاری فارس اعلام کرد که دسترسی به دستیارها و پلتفرم‌های خارجی هوش مصنوعی اکنون فراهم شده و کاربران می‌توانند بدون هیچ محدودیتی از این سرویس‌ها استفاده کنند.وی افزود: از روزهایی که اعتراضات مردمی به خشونت کشیده شد و گروه‌های تروریستی آن را به اغتشاش و حملات خونین تبدیل کردند، اینترنت و دسترسی‌های ارتباطی در سراسر کشور به منظور حفظ جان مردم و جلوگیری از فعالیت هسته‌های تروریستی مختل شد.دلیریان همچنین تأکید کرد: روند بازگشت دسترسی‌ها به صورت مرحله‌ای در حال انجام است و امنیت و آرامش مردم برای ما اهمیت بسیار بالایی دارد؛ مسئولان مربوطه در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.بررسی‌های خبرنگار فارس نشان می‌دهد که دستیارهای هوش مصنوعی ChatGPT و DeepSeek اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند. گفتنی است که بر اساس شواهد، برخی کاربران با اختلال و نوسان در اتصال مواجه هستند.#هوش_مصنوعی#اینترنت
14:45 - 30 دی 1404
علم و پیشرفت
ارتباطات و فناوری اطلاعات




240 پاسخ

@user17683255919330 دی 1404
در پاسخ به
کذبه ما وصل نیستیم

تصویر نمایه‌ی ‌اسپایدرمنِ ایران زده‌
@Spidy_IranZade30 دی 1404
در پاسخ به
چرا برای من وصل نشده

تصویر نمایه‌ی ‌マキマ‌
@Makima30 دی 1404
در پاسخ به
برای من هنوز وصل نمیشه

@user17685721964030 دی 1404
در پاسخ به
این هوش مصنوعی ها، API و نسخه بسیار ضعیف و قدیمی (به روز نشده)‌ هستن که اکثرا هم خنگ تشریف دارن و جواب سوالات رو اشتباه میدن! متاسفانه سایت های ایرانی هم از این فرصت استفاده میکنن و بابت اونها حق اشتراک بسیار زیاد میگیرن! پرسیدم مرز ایران و ارمنستان کجاست؟ میگه لرستان! (‌که اصلا مرزی باهاش نداره)

@Bichare30 دی 1404
در پاسخ به
کی #اینترنت_بین_الملل وصل میشه پس؟ خدا داند چون مسئولین که خوابن

تصویر نمایه‌ی ‌A   L   I‌
@Microb30 دی 1404
در پاسخ به
ما که هنوز هم قطع ایم!

@mobind1430 دی 1404
در پاسخ به
اگه به مقام های ذیربط دسترسی داری بگو سایت openai رو هم باز کنند چون برای ورود به chatgpt میره از سایت openai لاگین میکنه و این سایت قطع هست که یعنی شما اگه از اکانتت خارج شده باشی نمیتونی وارد بشی و فقط نسخه رایگان که محدودیت داره وصل هست. طرف برای تیم برنامه نویسی 200 دلار داره اکانت پرو خریده اما

@user1768229998830 دی 1404
در پاسخ به
سر کار نذارید ملت را#اعتراض #اینترنت_را_وصل_کنید

تصویر نمایه‌ی ‌9**5382‌
@Ali_alii30 دی 1404
اوپن ای آی ایران رو تحریم کرده و برای اتصال بهش باید از وی پی ان استفاده کرد. وی پی ان هم وصل نمیشه. در نتیجه این کار هیچ فایده ای نداره.#نه_به_اینترنت_ملی #اینترنت_آزاد_برای_همه #اینترنت_ازاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_بین_الملل_را_وصل_کنید

تصویر نمایه‌ی ‌فرید کیومرثیان‌
@Kiumarseyan30 دی 1404
اخی حداقل از نصف کاربران فیک راحت شدیمایده ساخت ماشین اقتصادی زیر 500 میلیون با هوش مصنوعی #اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_را_وصل_کنید #اینترنت_بین‌الملل #اینترنت_ازاد #اعتراض #هوش_مصنوعی

تصویر نمایه‌ی ‌حسین کاظمی دور رنگ مدل ۸۹‌
@Savaki230 دی 1404
در پاسخ به
یعنی اون مسئول چقد احمقه که نمیدونه چت جی پی تی و دیپسیک نیاز به فیلتر شکن داره و باید اینترنت بین الملل باز باشه؟؟؟؟؟؟

@user17685807327230 دی 1404
در پاسخ به
قبل از اغتشاشات فیلتر شده بود...برای اتصال به چت جی پی بی تی نیاز به فیلتر شکن هست که اون هم قطع

تصویر نمایه‌ی ‌مهدی دیپلمات‌
@Mehdi_Diplomat30 دی 1404
در پاسخ به
خدایا شکرت که بدیهی ترین مسائل رو هم نمیفهمین. برای لاگین کردن توی عمو ژپتو باید از طریق اوپن ای آی لاگین کنی که خب نمیشه. نسخه معمپلی و رایگان بدون لاگینش هم کلا ۳ تا پیام میتونی بدی. عکس هم واست بسازه نمیتونی دانلودش کنی چون عکس لود نمیشه. یه مشت ادمی که هیچ سوادی ندارین شدین همه کاره.

تصویر نمایه‌ی ‌پژواک همیشگی‌
@pezhvak30 دی 1404
در پاسخ به

در پاسخ به
وصل نشده که!

@blognevis30 دی 1404
در پاسخ به
این جای خرسندی است . امیدوارم نت به حالت نرمال برگرده .و اغتشاشگران هم سواستفاده نکنند

تصویر نمایه‌ی ‌fatemeh yzdn‌
@fatmyzdn730 دی 1404
در پاسخ به
برای ما برنگشته والا

تصویر نمایه‌ی ‌مهسا کویین‌
@Queen230 دی 1404
در پاسخ به
تا آخر هفته گفتند نت رو وصل میکنن، وای که چقدر نق میزنید. اه