کذبه ما وصل نیستیم
@user17685721964030 دی 1404در پاسخ بهاین هوش مصنوعی ها، API و نسخه بسیار ضعیف و قدیمی (به روز نشده) هستن که اکثرا هم خنگ تشریف دارن و جواب سوالات رو اشتباه میدن! متاسفانه سایت های ایرانی هم از این فرصت استفاده میکنن و بابت اونها حق اشتراک بسیار زیاد میگیرن! پرسیدم مرز ایران و ارمنستان کجاست؟ میگه لرستان! (که اصلا مرزی باهاش نداره)
@mobind1430 دی 1404در پاسخ بهاگه به مقام های ذیربط دسترسی داری بگو سایت openai رو هم باز کنند چون برای ورود به chatgpt میره از سایت openai لاگین میکنه و این سایت قطع هست که یعنی شما اگه از اکانتت خارج شده باشی نمیتونی وارد بشی و فقط نسخه رایگان که محدودیت داره وصل هست. طرف برای تیم برنامه نویسی 200 دلار داره اکانت پرو خریده اما
@Ali_alii30 دی 1404اوپن ای آی ایران رو تحریم کرده و برای اتصال بهش باید از وی پی ان استفاده کرد. وی پی ان هم وصل نمیشه. در نتیجه این کار هیچ فایده ای نداره.#نه_به_اینترنت_ملی #اینترنت_آزاد_برای_همه #اینترنت_ازاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_بین_الملل_را_وصل_کنید
@Kiumarseyan30 دی 1404اخی حداقل از نصف کاربران فیک راحت شدیمایده ساخت ماشین اقتصادی زیر 500 میلیون با هوش مصنوعی #اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_را_وصل_کنید #اینترنت_بینالملل #اینترنت_ازاد #اعتراض #هوش_مصنوعی
@Savaki230 دی 1404در پاسخ بهیعنی اون مسئول چقد احمقه که نمیدونه چت جی پی تی و دیپسیک نیاز به فیلتر شکن داره و باید اینترنت بین الملل باز باشه؟؟؟؟؟؟
@user17685807327230 دی 1404در پاسخ بهقبل از اغتشاشات فیلتر شده بود...برای اتصال به چت جی پی بی تی نیاز به فیلتر شکن هست که اون هم قطع
@Mehdi_Diplomat30 دی 1404در پاسخ بهخدایا شکرت که بدیهی ترین مسائل رو هم نمیفهمین. برای لاگین کردن توی عمو ژپتو باید از طریق اوپن ای آی لاگین کنی که خب نمیشه. نسخه معمپلی و رایگان بدون لاگینش هم کلا ۳ تا پیام میتونی بدی. عکس هم واست بسازه نمیتونی دانلودش کنی چون عکس لود نمیشه. یه مشت ادمی که هیچ سوادی ندارین شدین همه کاره.
@pezhvak30 دی 1404در پاسخ بهاصلا مهم نیست، دسترسی به #اینترنت_بین_الملل و #اینترنت_آزاد مهم است.#اینترنت_را_وصل_کنید #اینترنت
@blognevis30 دی 1404در پاسخ بهاین جای خرسندی است . امیدوارم نت به حالت نرمال برگرده .و اغتشاشگران هم سواستفاده نکنند