شایع شده که ماهوارههای قبلی ایران رو اسرائیل و آمریکا هک کردن و توی فضا از کار انداختنشون یا ارتباطشون با ایران رو مسدود کردن و کنترلشون رو خودشون به دست گرفتن. آیا این حقیقت داره؟ و اگه حقیقت داشته باشه آیا ماهوارههای اخیر هم ممکنه توسط دشمنان هک و نفوذ بشن و از دست برن؟