5 ساعت پیش

ایران: حملات آمریکا نقض صریح بند یک تفاهمنامه اسلام‌آباد است

وزارت امور خارجه ایران در بیانیه‌ای حملات هوایی بامداد امروز آمریکا به جنوب کشور را نقض آشکار بند ۴ ماده ۲ منشور سازمان ملل و نیز نقض صریح بند اول یادداشت تفاهم اسلام‌آباد خواند و اعلام کرد: آمریکا کمترین ارزش و اعتباری برای تعهدات خود قائل نیست و عهدشکنی بخشی از ماهیت آن است.
اگه شیطان دست از عداوت با مومنین و فریب انسان برداشت، حتما اونروز امریکا بدون خدعه و نیرنگ با ایران مذاکره خواهد کرد. آقایون مسئول عاشق مذاکره! رهبر شهید با صراحت کامل قبل شهادتشون گفتن این دشمنی الی یوم القیامه هستش. تا کی میخوایین بخاطر منافع شخصی به 90 میلیون ایرانی ضربه بزنید؟؟؟
08:33 - 7 تیر 1405