مهمترین بخش واسه همه سطوح کارگری، دائمی شدن قراردادها برای نیروی کار هستش. اینکه مثلا یکی دو میلیون افزایش حقوق باشه اما دو ماه بعدش به بهونه کسری بودجه و نبود سود کارگر اخراج بشه هیچ توفیقی نداره. لطفا خبرگزاری فارس پیگیر این موضوع که از طرف رهبری هم مطرح شد باشه.با سپاس