توی خود سازمان تامین اجتماعی بالاترین حقوق ها را به نسبت سایر سازمانها و ادارات به کارکنانشان می دهند والبته سطح کیفی خدمات هم هر روز نزولی میشودچکار کردند با این سازمان ....!؟
@Saeed31dReplying toتوی خود سازمان تامین اجتماعی بالاترین حقوق ها را به نسبت سایر سازمانها و ادارات به کارکنانشان می دهند والبته سطح کیفی خدمات هم هر روز نزولی میشودچکار کردند با این سازمان ....!؟
Replying toفکر کردن مردم مثل خودشونن قباحت داره خجالت نمیکشید به مردم دروغ میگید؟ 60 درصد؟ چرا 4 میلیون حق عائله مندی کم کردیدجیبشون پر والا حقوقهای نجومی و. و.
Replying toمن خودم بازنشسته هستم بعضی از موارد سو تفاهم است مثلا چون یکسال کمک معیشت دادند مستمری بگیران آن را به عنوان حق خود محسوب میکنند. یا سال گذشته به صورت دستوری حق اولاد دو برابر شد درصورتیکه حق اولاد برابر سه روز حداقل حقوق است
Replying toخداوکیلی چه همسان سازی شده !! با۲۰ میلیون میشه زندگی کرد خودتون هم همین قدر حقوق میگیرید از قیمت های اقلام مصرفی خبر دارید ؟بابا طرف خونه اش بچه هست و نوه هم داره چجوری برسونه ، کاش کمی به این مبلق هایی که واریز میشه فکر بشه 😑
Replying toواقعا متاسفم واسه دروغ ها و وعده های دولت دیگه به هیچ حرفتون اعتماد نیست .درصد پایین .حقوق ناچیز .وضع اقتصادی افتضاح و سرسام آور
Replying toسلام.من از یک اداره با یک همشهریم از اداره دیگر با هم بازنشست شدیم( از اول سال ۱۴۰۵) حکم من ۲۳ خورده ولی مال همشهری ۵۰ . آیا این عدالت است؟مال او زیاد نیست و متعادله ولی برای من با ۴ بچه در خونه خیلی کمه.به دادمان برسید.
Replying toسلام متن بالا کاملاً صحیح است وحقوق بازنشستگان تامین اجتماعی درست اجرا نه شده،ممنون
Replying toاز تامین اجتماعی و کسانیکه بصورت مستقیم و غیرمستقیم در خصوص باصطلاح افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی دخیل ویا ابراز وجود مینمودند، جز دغلکاری و دروغگویی هیچ چیز درست و شفافی نشنیدیم، بامیدروزیکه درپیشگاه عدالت مردمی جوابگویشان نمائیم.