@user170910070393365598814 خرداد 1405در پاسخ بهمباحث فنی رو ول کنید(که همش فیلمه) پول بدین حالا ...چطوری وقتی نمیخواین بدین علی الحساب کمتر میدین و مثلا میگین بعدا بهتون میدیم!!!الان هم علی الحساب نفری سی چهل میلیون بیشتر بدین اگر اضافه بود بعدا کم میکنید یک بار هم یک سوزن به خودتون بزنید.قسطها عقب افتاده مایحتاج گرون شده (چند برابر شده)
@Seyyedalikhorasani14 خرداد 1405در پاسخ بهچطور نمایندگان مردم در مجلس و نمایندگان همین بازنشستگان که اغلب از قشر ضعیف جامعه هستند حقوق خود را کامل گرفته اند و سکوت اختیار نموده اند......
@user170910088481098459414 خرداد 1405در پاسخ بهمطالبه بازنشستگان برای پرداخت بهموقع حقوق و معوقاتمطالبهمطالبه بازنشستگان برای پرداخت بهموقع حقوق و معوقات
قرار است در این ماه نیز افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اعمال نشود و پرداخت آن به ماه آینده موکول شود. از سوی دیگر، زمان واریز معوقات همچنان در هالهای از ابهام قرار دارد. مسئولان آیا از شرایط زندگی و مشکلات معیشتی مردم آگاه هستند؟ سال گذشته نیز معوقات با تأخیر فراوان و در شهریورماه پرداخت شد و افزایش حقوقها تازه در اردیبهشتماه اعمال گردید. بازنشستگان تنها خواهان اجرای بهموقع حقوق قانونی خود هستند.
تامین اجتماعی
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user17774963902114 خرداد 1405در پاسخ بهپیامبر میفرماید (وقروا کبارکم) یعنی بزرگترهایتان را گرامی بدارید و دست پینه بسته کارگر را می بوسید شما سه ماه مسنین بازنشسته را زیر زیر فقر بردید و البته ادامه میدید حالا این کارتان بیشتر شبیه سیره پیامبر یا ابوسفیان ؟
@Hando114 خرداد 1405در پاسخ بهمسولان اینقدر فیلم بازی نکنند و در راستای دستورات جریان نفوذ حرکت نکنند یا عرضه دارید یا ندارید اگر ندارید راه باز مشرف
@user17155135199015 خرداد 1405مطالبهافزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را پرداخت کنید
بازنشستگان تأمین اجتماعی هنوز در انتظار؛ چرا مصوبه مزدی معطل مانده است؟ در حالی که ماهها از تعیین حداقل مزد سال جاری میگذرد، بازنشستگان و مستمریبگیران سازمان تأمین اجتماعی همچنان چشمانتظار تأیید نهایی مصوبه افزایش مستمریها از سوی سازمان تأمین اجتماعی و هیئت محترم دولت هستند؛ تأخیری که برای میلیونها بازنشسته به معنای ادامه فشار سنگین معیشتی است. مطالبه اصلی بازنشستگان تنها اجرای کامل قانون و افزایش مستمریها متناسب با نرخ تورم است. با این حال، هنوز تکلیف چهار آیتم مهم مزدی که مستقیماً بر سفره بازنشستگان اثر میگذارد مشخص نشده است؛ آیتمهایی که سالهاست به عنوان بخشی از حقوق قانونی این قشر مطرح است: ۱. کمکهزینه عائلهمندی ۲. کمک به تأمین معیشت ۳. کمکهزینه اولاد ۴. کمکهزینه مسکن بازنشستگان تأمین اجتماعی میپرسند چرا با وجود تصویب مزد در شورای عالی کار، اجرای آن برای مستمریبگیران با این میزان تأخیر همراه است؟ آیا تأمین حداقلهای معیشتی برای کسانی که سالها حق بیمه پرداخت کردهاند باید تا این اندازه معطل بماند؟ واقعیت این است که تورم افسارگسیخته، هزینههای درمان، مسکن و کالاهای اساسی را به شکل بیسابقهای افزایش داده و در چنین شرایطی تعلل در تعیین تکلیف این چهار آیتم مزدی، فشار مضاعفی بر بازنشستگان وارد میکند. انتظار جامعه بزرگ بازنشستگان این است که سازمان تأمین اجتماعی و هیئت دولت هرچه سریعتر تکلیف این مصوبه را روشن کرده و افزایشها را مطابق نرخ تورم و با احتساب تمامی مزایا اجرا کنند. ادامه این بلاتکلیفی نه قابل توجیه است و نه با عدالت اجتماعی سازگار. بازنشستگان تأمین اجتماعی امروز یک مطالبه روشن دارند: اجرای کامل قانون، تعیین تکلیف فوری چهار آیتم مزدی و پایان دادن به انتظار طولانی برای افزایش مستمریها
سازمان تامین اجتماعی کشور، وزارت کار، رفاه و تأمین اجتماعی
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطهپیگیری انجام شده برای پویش را چگونه ارزیابی میکنید
2 رأی • نظرسنجی پایان یافته است.فقط ایجادکننده نظرسنجی میتواند لیست رأیدهندگان را ببیند
@user1759753743215 خرداد 1405در پاسخ بهدرحال حاضر برای هریک ازبازنشستگان سازمان تامین اجتماعی به صورت علی الحساب 10میلیون تومان واربز کنید*سپس الباقی را باحقوق خردادماه واریزبفرمائید* باسپاس فراوان*****🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
@user1759753743215 خرداد 1405در پاسخ بهچرا دولت میبایست به سازمان تامین اجتماعی بدهکارباشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
@user1759753743215 خرداد 1405در پاسخ بهفعلا به صورت علی الحساب مبلغی درنظربگیریدوبرای بازنشستگان واریز بفرمائید سپس الباقی راباحقوق خردادماه واریزکنید؟چرا ما همیشه بایدمنتظر چنین اتقاقات تلخ و ناگواری باشیم؟؟؟؟؟؟؟ آخه تاکی!!!!!!!!!!!!!!