@user170910054511669743626 فروردین 1405در پاسخ بهحمایت از اقشار کم درآمد و... چیه!!!؟ دولت گفته بود ارز واردات این اقلام رو میخوام از اول زنجیره کالا بدم آخر زنجیره که مردم (مصرف کننده) هست
@Yaheidar11026 فروردین 1405در پاسخ بهفعلا ادامه داره؟ دارین منت چی رو میزارین؟ مگه قرار نشد یارانه رو به آخر زنجیره که مردم باشن پرداخت کنین؟ نکنه میخوایین بزنین زیرش؟
@user17746511683126 فروردین 1405در پاسخ بهمطالبهحذف اکانت حسین کاظمی
از مسئولین خبرگزاری فارسی تقاضا داریم ضمن رعایت کامل بی طرفی، اکانت @kazemi1404 منتسب به کاربر حسین کاظمی را به علت ایجاد تفرقه و تنش های بی اساس، با اقداماتی مثل توهین و افترا (اکانت اصلی) و اقدام به فحاشی ناموسی (اکانت های فیک)، را نسبت به رفتار شنیع و خارج از چارچوب ایشان آگاه و در صورت تکرار اقدام به حذف اکانت نامبرده نمایند. امید است که مسئولین محترم خبرگزاری فارس مطابق سنوات گذشته و مانند سایر کاربرانی که خارج از چارچوبهای اجتماعی و شرعی عمل کرده اند عدالت رو در مورد ایشان هم رعایت نمایند.
خبرگاری فارس
0100گزارش از مطالبه
@shahrvan26 فروردین 1405در پاسخ بهخواستار اعلام کالا برگ نت بین الملل هستیم.(کاملا در جهت موضوع کامنت دادم.منفی بدی ،معاندی: ))
@user17734720997326 فروردین 1405دولت بدون در نظر گرفتن سابقه بیمه چون ممکنه زیر یکسال مداومت هم باشه ترتیبی اتخاذ کنه که در صورت بیکار شدن افراد ناشی از کمبود مواد اولیه تولید وتعدیل نیرو در شرایط جنگی بیمه بیکاری بدون بروکراسی های زمانگیر به مردم بیکار شده پرداخت کنه در ماه اول بیکاری تا بحران جنگ را تاب بیاوریم پیروزمندانه
@user1775610069326 فروردین 1405در پاسخ بهگفتید میخوایم رانتو حذف کنیم و یارانه را به خود مردم بدیم گفتیم باشه. قیمت ها را 10 برابر کردید تازه میگید ادامه میدیم، با این قیمتها مگه میتونید ادامه ندید
@erfan_200026 فروردین 1405قرار بود مثلاً مقدارش با تورم بره بالاتر... از پنج ماه پیش تا الآن جنس ها دوبرابر شده ولی کالابرگ هنوز همون قدره!!!!!!!!!!
@Adel_Shirazy26 فروردین 1405در پاسخ بههدف اولیه طرح کالابرگ این بود که بهجای تخصیص یارانه ارزی در ابتدای زنجیره تأمین، حمایتها بهطور مستقیم به مصرفکننده منتقل شود تا از نشت، اتلاف یا ناکارآمدی در طول زنجیره جلوگیری شود. با این حال، ادامه اجرای کالابرگ در شرایطی اعلام شده که پیشتر یارانههای مبتنی بر ابتدای زنجیره حذف شدهاند؛ موضوع…نمایش بیشتر
@Xyzxz26 فروردین 1405در پاسخ به و#اینترنت#اینترنت_را_وصل_کنید#اینترنت_بین_الملل حمایت کنید https://farsnews.ir/Moterased/1775849771681671329مطالبهامنیت سایبری؛ جایگزینی برای قطعی اینترنت
بسمه تعالی در دنیای امروز که بخش مهمی از فعالیتهای اقتصادی، آموزشی و اجتماعی بر بستر اینترنت انجام میشود، پایداری و امنیت زیرساختهای دیجیتال اهمیتی حیاتی دارد. به گزارش خبرگزاریهای معتبر داخلی، در دورهای ششهفتهای از قطعی و اختلال اینترنت، اقتصاد کشور با خسارتی حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان روبهرو شده است. این عدد بیانگر تأثیر مستقیم اینترنت بر چرخه معیشت مردم است. وزیر محترم ارتباطات نیز اعلام کردهاند که کسبوکارهای ۱۰ میلیون نفر در کشور به اینترنت وابسته است. هیچکس نمیتواند آینده را با قطعیت پیشبینی کند. همانطور که هیچکس تصور نمیکرد روزی کشور با مجموعهای از تهدیدهای گسترده در سطح بینالمللی روبهرو شود، ممکن است در آینده نیز شرایط غیرمنتظرهای پیش آید. آنچه اهمیت دارد، آمادگی برای مواجهه با این شرایط است. تجربههای گذشته نشان داده که در لحظات بحرانی، تصمیمگیری اغلب میان «گزینه بد» مانند قطع اینترنت و «گزینه بدتر» مانند حملات سایبری سنگین صورت میگیرد. برای جلوگیری از تکرار چنین موقعیتهایی، مطالبه ما این است که با برنامهریزی و سرمایهگذاری در زیرساختهای امنیت سایبری، امکان مدیریت تهدیدها بدون ایجاد اختلال گسترده در زندگی و کسبوکار مردم فراهم شود. این درخواست نه سیاسی است و نه جانبدارانه؛ صرفاً یک مطالبه منطقی و مبتنی بر منافع عمومی است تا کشور بتواند در شرایط بحرانی آینده، تصمیمهای کمهزینهتر، کارآمدتر و مؤثرتر اتخاذ کند. اینترنت پایدار، امنیت اقتصادی و آرامش اجتماعی را تقویت میکند و سرمایهگذاری در امنیت سایبری، گامی مهم برای تضمین این پایداری است. پایان پیام/
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شورای عالی امنیت ملی، نهاد محترم ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی کشور، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، خبرگاری فارس
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@user17730438529626 فروردین 1405در پاسخ بهدر شرایطی که شرکت های خصوصی به دلیل کاهش درآمد تعدیل نیرو می کنند آیا شرکت های وابسته به دولت هم این کار رو می کنند؟ برعکس هر چقدر درآمد کشور بالاتر میره دولت قبلش چاله اش رو برای شرکت های وابسته به خودش کنده
@salman_31326 فروردین 1405در پاسخ بهوی اعلام کرد که پرداخت "کارت امید مادر" برای متولدین سال جاری از ابتدای اردیبهشتماه ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد.تاریخ باید ۱۴۰۵ باشد
@esfhamed26 فروردین 1405در پاسخ بهاز زمانی که ارز ترجیحی رو برداشتن پوشک 2نوبت گرون شده تازه قراره باز هم گرون بشه. ولی کالا برگ چی؟
@user17762303317426 فروردین 1405در پاسخ بهچون گرانی بالا رقته به نظرم باید به ازای هر نفر پنج میلیون تومان پرداخت بشه و اگر کسری وجود داره ماتفاوتش از دیگرحقوق بگیران دولت سایر ارگان ها تعدیل و کم بشه این در. وضعیت جنگی عدالت است
@sarbazeRahbar1226 فروردین 1405باید رقم کالابرگ افزایش پیدا کنه خصوصا الان که بیشتر مردم مشکل معیشت دارنباید بیمه سریعتر کسانی که بیکار شدن رو بهشون بیمه بیکاری بده چرا انقدر دولت کمکاره؟ اقای پزشکیان چطور میخوای جواب خدارو بدی وقتی مردم رو با مشکلات معیشتیشون تنها گزاشتی؟
@user17723504752526 فروردین 1405در پاسخ بهنفری ۳ میلیون کنید میشه گفت پر قدرت، الان نفری ۱ میلیون هیچ قدرتی ندارد