سلام و درود سازمان تامین اجتماعی خدمات مناسب را به همین تحت پوشش های فعلی بدهد ، بیمه اجباری جدید پیش کش😂😂😂
@Allah_Akbar29 آبان 1404در پاسخ بهسلام و درود سازمان تامین اجتماعی خدمات مناسب را به همین تحت پوشش های فعلی بدهد ، بیمه اجباری جدید پیش کش😂😂😂
@user17568167739729 آبان 1404در پاسخ بهتاکسی های اینترنتی استثمار نوین از قشر نیازمند است که دولت ودستگاه هاي دولتي و. از آن خوشحال اند واز استثمار حمایت می کنند وسهم م گیرند
@user170910006416007390629 آبان 1404در پاسخ بهافرادی که در تاکسی اینترنتی کار می کنند واقعا انسانهای مظلوم هستند که با این تورم یک سوم کرایه دریافت میکنند و هیچ کس هیچ کس هم بفکر این مظلومان نیست
@user17085225057129 آبان 1404در پاسخ بهبنده راننده اسنپ هستمقیمت گذاری دولتی بلای جان تاکسی اینترنتی هست با این شرایط اسنپ طرحهای تشویقی برای بالا بردن درامد برای رانندگان در نظر میگیرد فرق بیمه شخصی با کارفرمایی ماهی حدود دومیلیون تومان هست که اگر کرایه ها عادلانه شو اصلا به حساب نمی آید و در مسئله کلی تورم افسار گسیخته مشکل اصلی همه …نمایش بیشتر
@user17082823809429 آبان 1404در پاسخ بهبا سلامیک راننده تاکسی های اینترنتی باید ۳ برابر یک کارمند درامد داشته باشد زیرا که:۱_ از نظر تحصیلات خیلی از افرادی که در این کار هستند دارای تحصیلات عالیه هستند فقط فرقی که با کارمندان دارند این است که یکی رانت داشته و دیگری خیر۲_ رانندگاه بیمه نیستند۳_ این کار جزو کارهای فرساینده و مشاغل سخت…نمایش بیشتر
@user17636835462130 آبان 1404در پاسخ بهراننده پاره وقت هستم ده جا باید حق بیمه بدیم با این بیمه اجباری مخالف هستم سازمان تحمیل اجتماعی که نیست
@user17634708655130 آبان 1404در پاسخ بهواقعاً رانندگان از لحاظ مالی و جانی تحت استثمار نوین هستند که بعد از چند سال تلاش پر خطر با یک ماشین فرسوده تنها میمونن بی هیچ آینده ای!
@user17091009503313576131 آذر 1404در پاسخ بههرکی هر کاری دلش میخواد داره میکنه یعنی چی تاکسیهای اینترنتی زیر بار بیمه نمیرن پس قانون یعنی چیمگه دل بخواهیه
@user1763055463122 آذر 1404در پاسخ بهاینم بگم چندوقت پیش یکی ازاقایون افاضات فرمودندوگفتندکه چهاردرصدکرایه های اینترنتی روزیادمیکنیم تارانندگان بیمه شوند!!چون مردم ماایثارگرند!!؟؟خبرنگارحرفه ای وکاربلد؟؟؟!!!اماازایشان نپرسیدنمیشه شرکتهایی که بیست درصدازدرامدراننده کمیسیون میگیرندوبرای جلب مشتری بیشترکرایه هارویک چهارم حتی کمترازنرخ واق…نمایش بیشتر
@user1764013918243 آذر 1404در پاسخ بهتاکسی اینترنتی یعنی تکه تیکه از ماشینت میخوری تا تمام بشه از صبح ساعت 8 تا 12 ظهر یک پشت کار کردم 390 هزارتومان درامد از اسنپ داشتم استهلاک و پول بنزین هم حساب نکنیم فقط پول یک ساندویج کار کردم متاسفانه مجبور هستم واز طرفی درامد اسنپ هم جوابگو زندگیم نیست
@user17091005013136373124 آذر 1404در پاسخ بهمن خودم راننده اسنپ هستم کرایه یک مسیر رو اولا معلوم نیست بر چه اساسی مشخص می کنند منظورم اینه که تاکسی ها که زیر نظر تاکسیرانی هستند خیلی بیشتر از اون مبلغ اون مسیر رو دریافت می کنند تا رانندگان اسنپ تو رو خدا این مسئله رو حل کنیددوما چرا اینقدر کمیسیون حساب می کنند الان مدتی هست که مالیات هم اضاف…نمایش بیشتر
@user1764073954284 آذر 1404در پاسخ بهاقا یکی رسیدگی کنه این اسنپ راننده وانتهارو بیچاره کرده جریمه بیمه بار کمسیون نرخ 1/4پایین هیچکیم جواب گو نیست جریمه ها 400هزاری مسدود کردن حساب کاربری موقت بعضی مواقع ماهانه کمک راننده وانتها واسنپ سواریها بکنید یکی که زورش بهشون میرسه یکاری بکنه راننده که زنگ میزنه برای جریمه الکی سریع میزارن رو پ…نمایش بیشتر
@Sadegh_Mokhtari_Iravanlu5 آذر 1404سلام ، خوش به حال سهامداران اسنپ # ماشین از راننده # استهلاک بالای خودرو # بنزین از جیب راننده (نبود سهمیه بنزین) # اینترنت از جیب راننده # وقت و زمان از راننده # جریمه از جیب راننده # درگیر کردن راننده با مسافر # کمیسیون بالا # تمام کسورات از جیب راننده …نمایش بیشتر