شورای عالی شهرسازی، طرح شهر جدید «مکران مرکزی» در هرمزگان را تصویب کرد؛ شهری خصوصی با سرمایهگذاری داخلی و افق ۲۰ ساله برای مسکن، اشتغال و بندر دریایی.
شورای عالی شهرسازی لازم نکرده شهر خصوصی بسازه. اول وضعیت مسکن ملی، مسکن مهر و تعهد یک میلیون مسکن در سال رو مشخص کنه. با باقیمانده اون شهر خصوصی برن بسازن. مگه وزارت راه و شهرسازی نگفت که سرمایه گذار و بودجه برای ساخت مسکن نیست؟ الان دقیقا قراره از کجا بودجه شهرخصوصی تامین بشه؟