واقعا تا کی قراره این بازی ادامه پیدا کنه ؟ بازی موش گربه بین ایران و آژانس ! مگه نمی گید آژانس زیر سلطه ی آمریکاس ؟ چرا اصلا عضو آژانس هستید ؟ چرا عضو ان پی تی هستید ؟ چه نفعی داشته برای کشور ؟
@user17091015141718733212 ساعت پیشدر پاسخ بهواقعا تا کی قراره این بازی ادامه پیدا کنه ؟ بازی موش گربه بین ایران و آژانس ! مگه نمی گید آژانس زیر سلطه ی آمریکاس ؟ چرا اصلا عضو آژانس هستید ؟ چرا عضو ان پی تی هستید ؟ چه نفعی داشته برای کشور ؟
@user1733732843831 ساعت پیشدر پاسخ بهگروسی یا هر کس از آژانس به ایران بیاد خونشون به گردن خودشون است. مسئولین مواظب باشند.
@pouria2171 ساعت پیشدر پاسخ بهاین نامرد و دشمن ملت ایران باید به یک شکلی حذف یا تنبیه شود خیلی ما رو دسته کم گرفته بی وجود. امیدوارم که حرف اقای شهید لاریجانی در موردش رو زمین نماند.
@zolfagar1 ساعت پیشدر پاسخ بهگروسی اگر شنگول بمونه بعدا بقیه جاها همین اداها رو در میارن . دوستان اطلاعاتی حتما به خاطر اینده کشور باید برای شخص گروسی برنامه داشته باشن
@Miqat_mohammad1 ساعت پیشدر پاسخ بهگرووسی رو باید در زمره سرباز و جاسوس آمریکا و اسراییل دانست بدون شک و قاتل شهدای عزیز و گرانقدر که مستحق محازات شدید است به هر شکل ممکن
@user17091000873723933771 ساعت پیشدر پاسخ بهمیخواستم بگم عه چ غلطا میکنه گروسی... ولی با عملکرد مفتضحانه و اشتیاق تیم مذاکره مون فعلا باید این جمله رو ب تیم افتضاح خودمون بگم با حوادث دیشب و از دست دادن تنگه...در قبال این حجم عقب نشینی های فاجعه رفتار گروسی کاملا طبیعیه.ونس هم شماره تلفن داد بهتون برید مشکلات را باهاش حل کنید شیفتگان گفتگو 😏
@user1707925469741 ساعت پیشآیا باید به این جنایتکاران حساب پس بدهیم؟؟!!!!ما بدهکار این ابر جانیان هستیم؟؟!!!
@user1712477279421 ساعت پیشدر پاسخ بهاین جنایت کار و قاتل را به کشور راه ندهید او جاسوس اسرائیل و آمریکا است
@user17091012312320016441 ساعت پیشدر پاسخ بهضرورت ایرانِ غیراتمی؛ از مریم رجوی تا اندیشکده واشنگتن
ماده ۱۰ برنامه مریم رجوی برای گذار از جمهوری اسلامی، اشاره میکند که برای رسیدن به آنچه که صلح و دموکراسی مینامد، ایران باید غیراتمی باشد. این نخستین سند حقوقی است که به ضرورت «ایران غیراتمی» اشاره میکند.نمایش گزارش
@user17091011647893377811 ساعت پیشدر پاسخ بهاین آمریکا و اسرائیل هستند که باید بازرسی بشوند . آنها هستند که باید جوابگو باشند . نه اینکه ما ذلیلانه پاسخگو باشیم . خاطی باید پاسخگو باشد نه بی گناه. هیهات من الذلة.
@Fotros153 دقیقه پیشدر پاسخ بهیک خوش خدمت با عملیات جاسوسی اثبات شده چه لزومی داره دوبار پای نجسش بذار داخل وطن برای حسن انجام کار و جمع آوری اطلاعات از مراگز حساس و حیاتی کشور در پروند برجام همین اتفاقات تلخ مردم تجربه کردند قرار به دولت وفاق بود نه وفاق با دشمن ماهم یکم سواد داریم اما کت شلوار نمی پوشیم
@Khallaghanh46 دقیقه پیشدر پاسخ به🌟اگر نماینده ی مردم مبعوثید از آژانس بدون ملاحظه خارج شوید ، در مورد هسته ای و موشکی و مدیریت تنگه هرمز اصلا مذاکره نکنید ،
@user17813742942945 دقیقه پیشدر پاسخ بهکدوم کشوری وسط جنگ وجودی نیروی آموزش دیده شناسایی دشمن رو به کشورش راه میده یک کارهایی نکنید که بیشتر از این فضاحت خسارت بار که وسط جنگ با دست برتر تحمیل آتش بس رو قبول کردید و محاصره دریایی کامل شد عبرت تاریخ و دنیا بشیم
@Davoud44 دقیقه پیشدر پاسخ بهخروج فوری از NPT و سیاست ابهام هسته ای یعنی امنیت بیشتر. همین حالا باید انجام بشه، فکر می کنم در مقابل شهادت نایب امام معصوم کمترین کاره
@user17516703767938 دقیقه پیشدر پاسخ بهاینکه جاسوس ها ی آژانس علنی در کشور جولان میدهند، جای بحث دارد