@Abbas_N1101 ساعت پیشبنده خدا آقای مرندی اصلا تو بازی نیست! شب آتش بس توئیت زده بود فریب غرب رو نخورید آتش بسی درکار نیست!لاریجانی شهید تو جنگ 12 روزه گفت بعدا به حساب گروسی میرسیم! الان برگشت بازرسان آژانس و تفاهم نفت در برابر ذرت آقای قالیباف در همین راستا داره درخشش میکنه!
@user17091000873723933771 ساعت پیشدر پاسخ بهدروغ ها دیگه کاملا از حوصله خارجه...نفت در برابر سویاچارطاق باز بودن تنگه و رایگان و شراکتی بودن تنگه را هم اول منکر بودید و تکذیب میکردید اینم مثل اون خبرهای پیشین موقع ورود بازرسای آژانس تایید میشه🙂 فضاحتی که در سوییس رخداد با این ماستمالیا جمع نمیشه. خسته نکنید خودتونو مردم بسیار آگاهن.
@user1776196875521 ساعت پیشدر پاسخ به❗️ترامپ: ایران برای تضمین صداقت هستهای خود در آینده، با بازرسیهای گسترده گروسی موافقت کرد . اورانیوم 60 درصد رو با گندم و سویا عوض کردن . ۳۰ میلیون جانفدا دقیقا کجایید
@user1752457817231 ساعت پیشمگه مسابقه ۲۱ سوالیست! ونس میگه منقوله.منبع آگاه میگه نه!ونس میگه جانداره.منبع اگاه میگه نه، ونس میگه توجیب جامیشه.منبع آگاه میگه بله! ونس میگه... خب منبع آگاه محترم خودت بگوچیه؟ خجالت میکشی؟!!
@user1773043852961 ساعت پیشدر پاسخ بهاین مردک روان پریش جاسوس دستش به خون شهدای هسته ای ما آلوده است امیدوارم یکبار هم که شده پاش به ایران باز بشه تا همین جا به درک واصل اش کنیم و ازش نمادی بسازیم که تاریخ بدونند عاقبت خیانت کردن به ایران و دانشمند ایرانی یعنی چه؟ دیدار به قیامت آقای گروسی
@user1764083521491 ساعت پیشدر پاسخ بهوطن ناموس ماست تنگه وهسته ای تیکه ای از وطن بالطبع ناموس است مانند ان است شخصی با کسانی رفت وامد داشته ان ناکسان در خانه به ناموسش تجاوز می کنند بعد از درگیری اشتی دوباره با ان متجاوزان رابطه ورفت امد اغاز می کند اینبار خود بستر برایشان اماده می کند ملت بگویید این بی ناموسی نیست چی هست ژنرال پر مدعا
@user170910149344049323254 دقیقه پیشبرخلاف رهبری عمل کردید!تنگه رو باز کردید!اورانیوم میخاید رقیق کنید!بازرسان میخاید بیارید باقی جاسوسی هاشون انجام بدن!دربرابر این همه امتیاز چی گیرمون اومد نفت در برابر گندم آمریکا!!!بخدا این جز خیانت اسمی نداره هر چی دستاورد نظامی داشتیم دادن رفت!!!!!سپاه باید سریع ورود کنه!!!!
@user17743546106553 دقیقه پیشدر پاسخ بهدیگه از این واضح تر نداریم جاسوس اسرائیل!!!!!!!!!خب چرا آژانس گزارش تسلیحات اتمی اسرائیل رو منتشر نمیکنه؟ اسرائیلی که عضو هیچ معاهده ای نیست و بمب اتمی هم داره.کثیف ترین نسل بشر هستند....
@user170910044250717320251 دقیقه پیشدر پاسخ بهمن حس میکنم جنگ رو وفاقیون راه انداختن تا در مورد تنگه با ترامپ شریک بشن و هم رهبری و نظامی های قدیمی از سر راهشون برداشته باشه. از این دسته واقعا هیچ بعید نیست وقتی کلام رهبری رو زمین میذارن...
@Miqat_mohammad51 دقیقه پیشسلام علیکم خداقوت به همه من بارها گفته و باز هم میگویم مدیران محترم و مرتبط با این موضوع شک نکنید که گروسی جاسوس آمریکای جنایتکار است و قاتل شهدای عزیز این دوجنگ اخیر است به ایران هم راهش ندهید و تماس هم باهاش نداشته باشید جاسوسی وقیح و بی حیا و خطرناکی است لعنت و ننگ و نفرین بر این جانور
@Didebun47 دقیقه پیشدر پاسخ بهقسم حضرت عباستو قبول کنم یا دم خروست رو ؟همه به گذشته نگاه میکنیم همیشه درحال دروغ گفتن بودین .به 6 ساعت نکشید خبر خرید سویا و گندم از امریکا تکذیب نشد ! گفتن میتونیم بخریم از اون 6 میلیارد دلار ...
@user17078464903746 دقیقه پیشدر پاسخ بهاصل کار را که خلاف نظر رهبری و مردم بوده انجام دادید دیگه اتاق را ترک کردیم و گروسی را راه ندادیم و جلو دوربین دست ندادیم و مابقی دستاورد بیهوده است خر برفت و خر برفت و خر برفت
@ghfars41 دقیقه پیشدر پاسخ بهمتاسفانه عملکرد غلط تیم مذاکره کننده ایرانی در اطلاع رسانی صحیح و به موقع از محتوای جلسات و مذاکرات و تناقضگویی های مکرر باعث فروپاشی دیوار اعتماد به آنها شده و به این راحتی ها هم نمیشود آن را احیا کرد.درست در جایی که باید صداقت داشته باشند سیاسی بازی میکنند و مردم خود را نامحرم میپندارند و غافلند …نمایش بیشتر
@user17506836964641 دقیقه پیشدر پاسخ بهمطالبهدرخواست مرمت و بازسازی کاخ اردشیر بابکان
کاخ اردشیر بابکان در فیروزآباد فارس یکی از باشکوهترین یادگارهای ایران باستان و نماد آغاز دوران ساسانی است. متأسفانه بخشهای زیادی از این بنای ارزشمند در طول قرنها تخریب شده و امروز تنها بخشی از عظمت گذشته آن قابل مشاهده است. از مسئولان محترم کشور و وزارت میراث فرهنگی درخواست میکنیم علاوه بر مرمت و حفاظت از این اثر، امکان بازسازی اصولی بخشهای تخریبشده بر اساس اسناد و مطالعات تاریخی نیز بررسی شود تا شکوه این بنای کمنظیر بیش از پیش نمایان گردد. ساماندهی کامل محوطه، ایجاد فضای گردشگری مناسب، نورپردازی حرفهای، مرکز معرفی تاریخ ساسانیان و بازسازی علمی قسمتهای از بین رفته میتواند کاخ اردشیر را به یکی از مهمترین مقاصد گردشگری ایران و خاورمیانه تبدیل کند. این بنا فقط متعلق به استان فارس نیست؛ بخشی از هویت و تاریخ همه ایرانیان است. از هموطنان عزیز درخواست میشود با حمایت از این مطالبه، در حفظ و احیای یکی از بزرگترین آثار تاریخی کشور سهیم باشند
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user17761968755239 دقیقه پیشدر پاسخ بهاز این پس اسم نان ایرانی رو میزاریم نان ترامپ دستاورد هسته ایی