@user17090999745624662084 دی 1404از این حرف ها چی نصیب ملتی غارت زده مز شود؟ که هر روز فقیرتر می شود؟
@user17091000833081433954 دی 1404در پاسخ بهوجود آژانس و شخص گروسی که در خدمت قدرت های زورگو و متجاوز می باشند برای جامعه جهانی و بشریت بسیار خطرناک هستند کشورهای مستقل جهان باید با خروج از آژانس از توطئه های این نهاد به اصطلاح بین المللی متعلق به آمریکا دوری کنند یا باید منتظر سرنوشت لیبی و عراق باشند آژانس هر چند تا کنون موفق نشده است ایر…نمایش بیشتر
@Ghreza4 دی 1404در پاسخ بهفرصت خروج از آژانس جاسوسی ، در حالیکه اکثریت با ما همراهند را مثل زمانیکه ترومپت از برجامچای خارج شد ، و میتوانستیم راحت تر از شرش خلاص شویم ، سوخت !در فرصت سوزی نظیر نداریم !
@Iran7774 دی 1404در پاسخ بهاینکه آژانس جایگاهش رو از دست داده نباید فقط در گزارش های شما باشه، این وظیفه دولت و وزارت خارجه بود که بعد از جنگ اعلام میکردن تا مدیریت فعلی آژانس تعویض نشه ما هیچ همکاری نمیکنیم. چرا ما باید همیشه فرصت هارو از دست بدیم و خبرگزاری هامون بشن محل اعلام آمال و آرزوها و دستگاه های مسئول فقط بیانیه های…نمایش بیشتر
@user17091000483467284084 دی 1404در پاسخ بهاژانس و سازمانهای دیگر ابزار دست غربیها هستند و هیچوقت طرف ما را نخواهند گرفت. ما باید کار خودمان را بکنیم...گروسی مثله یک سگ جلوی آمریکا دم تکان میدهد و اراده ای ندارد🤬
@user1705840461254 دی 1404در پاسخ بهاین انگلیسی خبیث را نباید به ایران راه بدید و با الفاظ حساب شده او را باید بازی بدید. من کار به عملکرد های دیگر احمدی نژاد ندارم ، ولی وقتی سوخت 20% را ساختیم گفت ما اتمی شده ایم و دیگر نروید با انها مذاکره کنید.
@Aproyz684 دی 1404در پاسخ بهدیگه وقتشه که از NPTخارج بشیم. دلیلی وجود نداره بر موندن تو این قرارداد استعماری!!!حیف که رهبر معظم انقلاب ، بمب اتم رو حرام دانستن، والا حساب شما جاسوسان با کرام الکاتبین بود!!!
@user17091004612641067874 دی 1404در پاسخ بهبرخورد قاطع با اغتشاشگران و عوامل دشمنمطالبهبرخورد قاطع با اغتشاشگران و عوامل دشمن
آقای محسنی اژه ای، رئیس محترم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران آقای سردار رادان، رئیس محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران. همان طور که مستحضرید، در سالهای اخیر فتنههای زیادی در کشور اتفاق افتاده است و نیروهای انقلابی عزیزی به شهادت رسیدهاند؛ و در مقابل در کمال تعجب، تعداد زیادی از عوامل دشمن و مزدوران استکبار در آزادی کامل بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکنند. ما امضا کنندگان این پویش، در راستای دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی خواستار برخورد جدی و بدون اغماض و بخشودگی را در برابر هر کسی که مزدوری دشمن را کند و علیه نظام اسلامی دست به اقدامی زند را، خواستاریم. ما خواستار عدم آزادی اغتشاشگران به هر بهانه ای و دستگیری فوری عوامل جدید دشمن را داریم. والسلام علیکم و الرحمته الله و برکاته
قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user1709912881954 دی 1404در پاسخ بهعلی لاریجانی:جنگ تمام شود به حساب گروسی خواهیم رسیدعلی لاریجانی: گروسی آتش بیار معرکه علیه ایران است.
@IIrann4 دی 1404در پاسخ بهدومین فرمانده پلیس قبلی حکومت پیشنین افغانستان در تهران کشته شده است؟؟فارس لطفا پیگیری بکند همه هرکاری دلشان بخواهد انجام میدهند بیچاره ها که به ایران پناه آورده اند
@Mahmoodg4 دی 1404در پاسخ بهفقط آژانس بینالمللی انرژی اتمی از تاسیسات هستهای آسیب دیده بازدید کند به ایران حمله مجدد میکنند شک نکنید،با این رویکرد ایران دست برتر دست دیپلمات و مسعولین ایرانیست، بازدید کردن و دیدن خسارات دست آنها برای حمله را باز نگه میدارد و اگر هم تاسیسات در حال فعالیت باشند بدتر، در قبال این درخواست گروسی …نمایش بیشتر
@user173447498905 دی 1404در پاسخ بهگروسیکلااعتبارآژانسوسازمانمللرادرجهان.بیارزشکردکشورهایجهانکاملابهاینموضوعپیبردندکهسازمانمللوزیرمجموعهآنیکساختاردروغیندرجهتامنیتجهانیهست.وواقعیتسازمانمللوزیرمجموعهآناهرمفشاریهستدراختیارغربوآمریکاکهدرجهتمنافعواهدافاستثماریآنهاعملمیکند،ودرآیندهساختارامنیتی…نمایش بیشتر
@user1760277607175 دی 1404در پاسخ بهقدرتهای غربی این نهادهای بین المللی رو درست کردن برای جلوگیری از پیشرفت کشورهای درحال توسعه هر زمان ما رشد سریع در زمینه های علمی خصوصا هسته ای داشتیم این اژانس بیشترین قطعنامه را بر علیه ایران صادر کرد مثل زمان دولت دکتر احمدی نژاد
@user17091015880395604275 دی 1404در پاسخ بهگروسی دیگر شمشیر را ازرو بسته.و علنا" نشان داد خود یک مشکل در برنامه هسته ای ایران است .
@Mohgh6 دی 1404در پاسخ بهآمد ایران بگیرید محاکمه کنید به بیست سال کار اجباری در نیروگاه محکوم کنید این گروسی ر