لااقل انقلابی ها درک کنند! ولله هنری بالاتر از مادری نیست. پیشرفتی بالاتر از انسان سازی نیست. اثر گذاری ای بالاتر از تربیت نسل امام زمانی در جامعه نیست.کارمند میشی که تهش چی؟ امثال من ببخشید حمالی مردم را میکنیم بخاطر گذران زندگی!! رشد و پیشرفت که این نیست!