«آتش‌بس» به‌نفع ایران شد یا آمریکا؟

8 MB
برای دیدن ویدیوهای بعدی ‎‎@Multimedia را دنبال کنید.#اسرائیل #آمریکا #ترامپ #نتانیاهو #جنگ_رمضان #مقاومت #ایران
23:46 - 31 فروردین 1405

28 Reactions
97.5k Views


84 Replies

Profile picture of ‌فرزند ایران‌
@FarzandIrann1 اردیبهشت 1405
ایران،میخواستن 72 ساعت تمومش کنن😂

@zolfagar1 اردیبهشت 1405
تمدید اتش بس زیانبار تر از جنگ هست اینو خواهید دید . از طریق جنگ اقتصادی و نفوذی هاشون مثل دفعه قبل ملت رو دشمن حکومت می‌کنن . نباید بزاریم اونا تجدید قوا کنن و ما تضعیف بشیم .

@Ali_Sotoude1 اردیبهشت 1405
تا قبل از آغاز جنگ بعدی جواب این سوال مشخص نیست

Profile picture of ‌زیبا‌
@user1776694524141 اردیبهشت 1405
بازم پیروزی. بابا به به. بابا به به همش پیروزی

Profile picture of ‌حامد‌
@hamed_am1 اردیبهشت 1405
ان شا الله ما مأمور به وظیفه ایم، چه جنگ باشد چه آتش بس.بنظرم این آتش بس همانند همان داستان معروف موسی و خضر در سوره کهف است.خداوند مقدراتی در این مساله قرار داده که امثال من قادر به فهم آن نیستیم، اما کار دشمن را یکسره می کند.❤️❤️❤️

@M_ghorbani1 اردیبهشت 1405
دکترین حضرات: از این ستون به اون ستون فرجی ست برسونیم به جام جهانی جنگو فرسایشی کنیم بحران انرژی بوجود بیاریم برسونیم به انتخابات میان دوره ای از دموکرات ها کمک بگیریم و....

Profile picture of ‌سید مجتبی حسینی موسوی‌
@smhmousawi1 اردیبهشت 1405
ام بی قالیباف سردلر،فرمانده خلبانشاگرد خلف مکتب خامنه ای و فرزند سیاسی ویانشالله بزودی با پیروزی در جنگ و مذاکرات کام ملت ایران را شیرین خواهد کرد!

@user17091005417246143021 اردیبهشت 1405
چه جنگ و چه آتش‌بس هردو به نفع ایران است!

Profile picture of ‌سید محمد رضا احمدی‌
@MRAhmady1 اردیبهشت 1405
ادامه آتش بس به اتحاد ضربه میزنه، صلح پایدار به درد میخوره نه آتش بسی که هر آن امکان نقضش هست. مگر اینکه میدان به زمانی برای آمادگی متفاوت نیاز داشته باشه.

Profile picture of ‌شهروند ایران‌
@Shahrvand_e_iran1 اردیبهشت 1405
Profile picture of ‌شهروند ایران‌
شهروند ایران

@Shahrvand_e_iran  •  1 اردیبهشت 1405

فرصت محدود آمریکا برای شکست محاصره دریایی و آزادسازی کشتی باری توسکا قبل از اتمام آتش بس

Show this thread


@nn4821 اردیبهشت 1405
به نفع هیچکس. دو هفته هست نه جنگ نه طلح بلاتکلیف. قیمت نفتم که اهرم فشار ما بود بین ۹۰ تا ۱۰۰ ثابت مانده

@regular_person1 اردیبهشت 1405
سلام بر اينترنت طبقاتی که رسمی شد

Profile picture of ‌داداش‌
@Abcdefghijklmnopqrstuwxyz1 اردیبهشت 1405
یک طرفه نگاه کردی به این قضیه

Profile picture of ‌مانع بی‌جا توقف کسب است‌
@Bacheporro1 اردیبهشت 1405
بازنده مردم ایرانند که فقر سفره هاشونو با تصمیمات غلط مسئولین پوچ کرده!

Profile picture of ‌Anonymous‌
@Anonymous20271 اردیبهشت 1405
فعلا همچی بنفع کانفیگ فروشه!

@Chester1 اردیبهشت 1405
فقط اسرائیل با توافق مخالفه. این یعنی بعضی از مسئولین و مردم خواسته و ناخواسته مزدور اسرائیل هستن.

Profile picture of ‌مسعود ایرانی‌
@Bipbip1 اردیبهشت 1405
هموطنا... حتی اگه نظرمونو نبینن؛ نظر شما کدومه؟https://farsnews.ir/Bipbip/1776608960589950709
Profile picture of ‌مسعود ایرانی‌
مسعود ایرانی

@Bipbip  •  30 فروردین 1405

Question

به کدام سو می رویم؟

کمتر پیش اومده ایران در برهه ای چنین سرنوشت ساز قرار گرفته باشه. حداقل اینکه بعد از انقلاب اسلامی، این مهمترین سالیه که در پیش داریم. ورای جنگ؛ در بعد سیاسی- اقتصادی چند مسیر پیش رو داریم: ۱. تغییر رویکرد به اقتصاد مبتنی بر روابط با غرب ۲. ادامه سیاست دو دهه اخیر و متصل موندن به مدار شرق ۳. اقتصاد آزاد بدون وضع محدودیت شرقی و غربی. واضحه که ما در دهکده جهانی زندگی میکنیم و بدون ارتباط با سایر کشورها؛ خودمون رو منزوی کرده و هر روز بیشتر از قافله توسعه عقب میفتیم. نظر مردم نسبت به این سه مسیر چیه؟ شرق... غرب... یا هردو؟

0
100
Claim report

@user1768763986461 اردیبهشت 1405
Profile picture of ‌امیرحسین نیکوسخن‌
امیرحسین نیکوسخن

@judsport  •  31 فروردین 1405

نایک و تصویر شیطان روی کاپ جام جهانی!

اولین جام قهرمانی، جام جهانی فوتبال که "ژول ریمه" نام داشت، تصویری از زنی را نشان می‌دهد که جسمی را روی سر خود نگه داشته است. در گزارش رسمی وبسایت فیفا آمده است که این زن "نایک" نام دارد. همان الهه شیطانی یونان باستان!#آمریکا #ترامپ #جام_جهانی #اسرائیل #اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_ال…
Show more

Show this thread


@Iranhomeland1 اردیبهشت 1405
اتش بس موقت بعدی ینی همچنان زندگی ها پا در هواامریکا که پایند نیستمیزنهما بزنیم میگن نقض کردینیا اتش بس دائمی یا بیان بجنگن اگه مرد میدون جنگن