برنامه بازی های روز جمعه ۱۲ تیرماه رو میبینم آتیش میگیرم 😭😭 روز جمعه ۹:۳۰ شب ما باید با استرالیا بازی میکردیم نه مصرخدایا این چه حکمتی بود😔😔
@JanamFaDayeRahbaar11 ساعت پیشدر پاسخ بهبرنامه بازی های روز جمعه ۱۲ تیرماه رو میبینم آتیش میگیرم 😭😭 روز جمعه ۹:۳۰ شب ما باید با استرالیا بازی میکردیم نه مصرخدایا این چه حکمتی بود😔😔
@Kiao0o11 ساعت پیشدر پاسخ بههر وقت تیم ملی فوتبال یاد گرفت مثل ژاپن سیستمی بازی کنه و نه از روی احساس، بعد میتونه خیلی کارها انجام بده
@user17778449071411 ساعت پیشدر پاسخ بهبازی غنا و کراواسی را که خود غنا می خواست ببازد.ربطی هم به ایران نداشت.اما بازی الجزایر یک تبانی کثیف بود.که غیر از این هم انتظار نمی رفت
@user170910046002297758711 ساعت پیشدر پاسخ بهحذف بی رحمانه؟ 😂😂😂سه تا بازی کردن هر سه تا مساویفکر کن کنگو صعود کردتیمایی که تو رده جهانی از ایرانم عقب ترن رفتن مرحله بعدحیف میلیارد میلیارد پولی که بازیکنا میگیرنهرچی پیرمرده جمع کردن و پول مفت میدن بهشون معلومه همین میشه
@user17688891418911 ساعت پیشدر پاسخ بهسه تا ۹۰ دقیقه وقت داشتن ببرند . اونو نمیبینی اون ۲ دقیقه وقت اضافه بازی اتریش و الجزایر رو میبینی😮💨
@iran1404m10 ساعت پیشدر پاسخ بهزمانی می گفتن تبم کیروش سرمربی گذشته ایران دفاع اتوبوسی می کنه ولی الان چه؟ باید گل بزنیم تا گل بخوریم ایرانیها تفکر حرفهای ندارن تیم فعلی دست پخت کیروش هست.چرا بلژیک 5 به نیوزلند میزنه ولی ایران نزد 2 زدیم 2 خوردیم عادت دارن باید بخورن بعد به فکر جبران باشن.غنا با کی روش به مرحله بعد رفت.
@deleted_account110 ساعت پیشدر پاسخ بهحذف بی رحمانه!!!! تو گروه به این اسونی با بلژیک توی بدترین فرمش و نیوزلندی که عمرا فکرشو نمیکرد امتیاز بگیره سه تا مساوی گرفتن بعد میگن بی رحمانه !! خداروشکر نرفت بالا که باز مثه دور قبل ابروریزی ۶ تایی نداشتیم
@user170910145489372800110 ساعت پیشدر پاسخ بهترسوها بازنده اند ... حمله نکردیم در صورتی که توان حمله و گل زنی داشتیم ... محتاطانه بازی کردیم تا جایی که مدافعان گلزن شدند. بی دلیل آدمهای موثر را حذف کردیم تا بفهمیم که سرمایه های انسانی فوتبال ما محدود هستند و مهره سازی نکرده ایم.
@user170910145489372800110 ساعت پیشدر پاسخ بهاتریش و الجزایر جوانمردانه ترین بازی را کردند بازی سه بر سه بوی تبانی نمی دهد
@Ahvazi10 ساعت پیشدر پاسخ بهتوی بدترین شرایط ممکن رفتیم با بازیکنانی که خیلی هاشون در حد تیم ملی ب بودن نه الف، وقتی شما مهاجم اصلیت رو نمیبری بعد یک مهاجم دورگه بدون بازی ملی میبری اونم در سطح جهانی میشه این
@user170910168935340189410 ساعت پیشدر پاسخ بهوقتی سردار آزمون رو خط زدن، حدسش ساده بود.با سردار قطعا نیوزلند رو میبردیم، حتی مصر.حالا طرف غلط کرد یه چیزی نوشت، نباید الان دل ۹۰ میلیون شاد میشد؟اینو باید به کی بگیم؟
@Bamdad_IranYar10 ساعت پیشدر پاسخ بهتمام تیمهای ملی ایرانِ جان برنده همیشگی هستند و یکایک اعضای هر تیم فرزندان برومند این آب و خاکند و در قلب ما جای دارند. هر حضور آنان که همراه با برافراشتن پرچم ایران است بسیار بسیار ارزشمند و پردرخشش است. برنده شدن خیلی خوب است ولی نه به بهای دلتنگی ورزشکاران عزیزمان؛ و هر کاستی، درسی برای آموختن.
@user17723894474910 ساعت پیشدر پاسخ بهمگه مرض دارن که دقیقه ۹۵ گل بزنن بعد سریع گل بخورن؟اگه تبانی بود که چهارتا پاس به هم میدادن تا بازی تموم شه دیگه
@user17681883451010 ساعت پیشدر پاسخ بهما چرا سرنوشتمون رو دادیم دست اینا که علیهمون تبانی کنن، اگر فقط یکی از بازیهامون رو میبردیم الان صعود کرده بودیم
@Soldier_of_Iran10 ساعت پیشدر پاسخ بهگل سوم اتریش کاملا تابلو بود که بوی تبانی میداد!وقتی تیم الجزایر کاملا باز شد و دروازه بان هیچ ری اکشنی برای گرفتن توپ نشون نداد.
@user17803061803610 ساعت پیشدر پاسخ بهلیاقت صعود را نداشتن ، چه بی رحمانه ای ؟ اونم با سبک بکش زیرش نیوزلندو نتونستن ببرن تیم ۱۰ نفره بلژیکو نتونستن ببرن مصرو نتونستن ببرن یدونه برد حداقل میاوردن بعد ادعا میکردید
@user17295689645710 ساعت پیشدر پاسخ بهنزدوجدانهای بیدار شماپیروزیدالباقیروبیخیال سربلندوسرافراز یاشید