5 ساعت پیش

صادرات نفت ایران جهش کرد

ایران صادرات ۴۰ میلیون بشکه نفت خام را در کمتر از ۱۰ روز ثبت کرد.
سوال: چراحداقل موقتاتحریم برداشته شده بخشی ازدارایی هاازادشده اماازکاهش قیمتهاخبری که نیست هیچ بلکه افزایش داشته ایم؟هم گرفتارسلاطین فاسدبازارهستیم هم مافیای حاکمیتی نظیربانک مرکزی وپتروشیمی ها وستادها وبنیادهااینهانمیزارن اب خوش ازگلوی ملت پایین بره
22:54 - 3 تیر 1405

6 واکنش
2445 بازدید



1 پاسخ

@user1768823804943 ساعت پیش
در پاسخ به و
چون افزایش قیمت ها بخاطر خلق نقدینگی است. وزیر اقتصاد اعتراف کرده که دولت واسه مخارج آخر سالش ۱۰۰ هزار میلیارد نقدینگی تزریق کرده به اقتصاد کشور. همین میشه تورم