سوال: چراحداقل موقتاتحریم برداشته شده بخشی ازدارایی هاازادشده اماازکاهش قیمتهاخبری که نیست هیچ بلکه افزایش داشته ایم؟هم گرفتارسلاطین فاسدبازارهستیم هم مافیای حاکمیتی نظیربانک مرکزی وپتروشیمی ها وستادها وبنیادهااینهانمیزارن اب خوش ازگلوی ملت پایین بره
چون افزایش قیمت ها بخاطر خلق نقدینگی است. وزیر اقتصاد اعتراف کرده که دولت واسه مخارج آخر سالش ۱۰۰ هزار میلیارد نقدینگی تزریق کرده به اقتصاد کشور. همین میشه تورم