سلام بر حسینما هم ملت امام حسینیمذلت نمی پذیریم...لطفا خواص را هم از پذیرش ذلتی بیش از این (مذاکرات و ...) باز دارید...[بترسید از آن روزی که مردم بفهمند در باطن ذات شما چیست، و یک انفجار حاصل بشود.]هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة
Replying toسلام بر حسینما هم ملت امام حسینیمذلت نمی پذیریم...لطفا خواص را هم از پذیرش ذلتی بیش از این (مذاکرات و ...) باز دارید...[بترسید از آن روزی که مردم بفهمند در باطن ذات شما چیست، و یک انفجار حاصل بشود.]هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة
Replying toرهبر شهیدم فرمودتد هیهات من الذلهرهبرم می فرمایند هیهات من الذله ولی خب سیاسیون امان نامه شمر را ترجیح می دهند
Replying toهیچ مسئولی در این دولت به این شعار اعتقاد ندارهواقعا همتی خجالت نکشید؟؟؟ای ننگ بر شماگندم آمریکا
Replying toگوگولی ها شما دیگه شعار ندید 4ماه زیر بار ذلت رفتید مرد نیستید درمقابل یک نفر خود خواه خود فروخته بایستید بعد می ایید هرشب برای مردم ازاده رجز می خوانید حالا چندنماینده می خواهند زنجیر اسارت را روز یکشنبه پاره کنند وان زنجیر را گردن خودش بیندازند که بده به وفاقیون رها نباشد وما مردم هم هستیم یاعلی
@Shabah2hReplying toآقای خضریان سفره مردمو به فضولات تراریخته گندم و غلات آمریکایی آلوده نکنید،مجلس صدای مردم باید جلوی اینکارو بگیرند قبل از اینکه خیلی دیر بشه...
Replying toبتمامی محافظان وسرتیم حفاظت سران سه قوه خائنین هشدارمیدهیم باملت همگام شده وانها رادستیگر وتحویل دادگاهی مردمی در خیابان بدین تا خون شهدای ۴۷ سال بالخص رهبرشهید هدر نرود وانها قانون کاپیتاسیون در ایران دوباره میخواهن پیاده کن سران قوا با این رفتار اجیر شده سرویس های جاسوسی هستن.