سلام بر حسینما هم ملت امام حسینیمذلت نمی پذیریم...لطفا خواص را هم از پذیرش ذلتی بیش از این (مذاکرات و ...) باز دارید...[بترسید از آن روزی که مردم بفهمند در باطن ذات شما چیست، و یک انفجار حاصل بشود.]هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة
@user178224650055منذ 3 ساعاتتعليقًا علىسلام بر حسینما هم ملت امام حسینیمذلت نمی پذیریم...لطفا خواص را هم از پذیرش ذلتی بیش از این (مذاکرات و ...) باز دارید...[بترسید از آن روزی که مردم بفهمند در باطن ذات شما چیست، و یک انفجار حاصل بشود.]هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة
@user170841637552منذ 3 ساعاتتعليقًا علىرهبر شهیدم فرمودتد هیهات من الذلهرهبرم می فرمایند هیهات من الذله ولی خب سیاسیون امان نامه شمر را ترجیح می دهند
@Sarbaz7878منذ 3 ساعاتتعليقًا علىهیچ مسئولی در این دولت به این شعار اعتقاد ندارهواقعا همتی خجالت نکشید؟؟؟ای ننگ بر شماگندم آمریکا
@user176408352149منذ 2 ساعاتتعليقًا علىگوگولی ها شما دیگه شعار ندید 4ماه زیر بار ذلت رفتید مرد نیستید درمقابل یک نفر خود خواه خود فروخته بایستید بعد می ایید هرشب برای مردم ازاده رجز می خوانید حالا چندنماینده می خواهند زنجیر اسارت را روز یکشنبه پاره کنند وان زنجیر را گردن خودش بیندازند که بده به وفاقیون رها نباشد وما مردم هم هستیم یاعلی
@Shabahمنذ 2 ساعاتتعليقًا علىآقای خضریان سفره مردمو به فضولات تراریخته گندم و غلات آمریکایی آلوده نکنید،مجلس صدای مردم باید جلوی اینکارو بگیرند قبل از اینکه خیلی دیر بشه...
@user178142062234منذ 2 ساعاتتعليقًا علىبتمامی محافظان وسرتیم حفاظت سران سه قوه خائنین هشدارمیدهیم باملت همگام شده وانها رادستیگر وتحویل دادگاهی مردمی در خیابان بدین تا خون شهدای ۴۷ سال بالخص رهبرشهید هدر نرود وانها قانون کاپیتاسیون در ایران دوباره میخواهن پیاده کن سران قوا با این رفتار اجیر شده سرویس های جاسوسی هستن.