هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة

اصلی‌ترین پیام عاشورا همان شعار «هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة» است.
اصلی‌ترین پیام عاشورا همان پاسخ امام حسین علیه‌السلام به ابن زیاد است که ایشان را بین تسلیم شدن یا جنگیدن مخیر کرده بود و امام فرمود: «هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة»؛ یعنی پیروان حسین(ع) محال است تَن به ذلت دهند و هرگز زیر بار ظلم و تحقیر نمی‌روند؛ حتی اگر هزینه آن جان‌فشانی باشد.
22:01 - 3 تیر 1405

3 إعادة النشر10 التفاعل
33k من المشاهدات


6 الإجابة

@user178224650055منذ 3 ساعات
تعليقًا على
سلام بر حسینما هم ملت امام حسینیمذلت نمی پذیریم...لطفا خواص را هم از پذیرش ذلتی بیش از این (مذاکرات و ...) باز دارید...[بترسید از آن روزی که مردم بفهمند در باطن ذات شما چیست، و یک انفجار حاصل بشود.]هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة

@user170841637552منذ 3 ساعات
تعليقًا على
رهبر شهیدم فرمودتد هیهات من الذلهرهبرم می فرمایند هیهات من الذله ولی خب سیاسیون امان نامه شمر را ترجیح می دهند

@Sarbaz7878منذ 3 ساعات
تعليقًا على
هیچ مسئولی در این دولت به این شعار اعتقاد ندارهواقعا همتی خجالت نکشید؟؟؟ای ننگ بر شماگندم آمریکا

@user176408352149منذ 2 ساعات
تعليقًا على
گوگولی ها شما دیگه شعار ندید 4ماه زیر بار ذلت رفتید مرد نیستید درمقابل یک نفر خود خواه خود فروخته بایستید بعد می ایید هرشب برای مردم ازاده رجز می خوانید حالا چندنماینده می خواهند زنجیر اسارت را روز یکشنبه پاره کنند وان زنجیر را گردن خودش بیندازند که بده به وفاقیون رها نباشد وما مردم هم هستیم یاعلی

@Shabahمنذ 2 ساعات
تعليقًا على
آقای خضریان سفره مردمو به فضولات تراریخته گندم و غلات آمریکایی آلوده نکنید،مجلس صدای مردم باید جلوی اینکارو بگیرند قبل از اینکه خیلی دیر بشه...

@user178142062234منذ 2 ساعات
تعليقًا على
بتمامی محافظان وسرتیم حفاظت سران سه قوه خائنین هشدارمیدهیم باملت همگام شده وانها رادستیگر وتحویل دادگاهی مردمی در خیابان بدین تا خون شهدای ۴۷ سال بالخص رهبرشهید هدر نرود وانها قانون کاپیتاسیون در ایران دوباره میخواهن پیاده کن سران قوا با این رفتار اجیر شده سرویس های جاسوسی هستن.