با آمریکایی ها همه چیز باید نقد حساب کرد که طلب های نسیه کاغذ پاره ایی بیش نیست. تنگه هم نقد کننده طلب های دیگه است که اگر از دست بدهیم هیچ چیزی نقد نخواهد شد
@user1778561070274 خرداد 1405در پاسخ بهبا آمریکایی ها همه چیز باید نقد حساب کرد که طلب های نسیه کاغذ پاره ایی بیش نیست. تنگه هم نقد کننده طلب های دیگه است که اگر از دست بدهیم هیچ چیزی نقد نخواهد شد
@rroohollah4 خرداد 1405در پاسخ بهچقدر خوب میشد که تو توافق میگفتند فلان مقدار از پول های بلوکه شده مستقیما به حساب پیمانکاران درجه یک دنیا واریز شده مثلا هزینه موارد زیر شوند:هزینه بازسازی نیروگاهها و خطوط انتقال برق انتقال آب شیرینخرید اتوبوس های برقیبازسازی صنعت و...شاید یک کم توقعم از اینها زیاد باشه ولی رویا پردازیش رایگان
@user176312531344 خرداد 1405در پاسخ بهآمریکائیها به هیچ عهد و پیمانی عمل نمیکنند بارها تجربه شده از زمان تحویل گروگانهای لانه جاسوسی تا برجام . با طرف بد حساب فقط باید نقد معامله کرد. چرا همیشه ما اول امتیاز بدیم ؟
@user17091006490040267744 خرداد 1405در پاسخ بهمن تعجب میکنم چطور مذاکره کنندگان ما بعد این همه مدت هنوز عبرت نگرفتن یعنی باید چی بشه تا شما بفهمید!ترامپ علنا تو فاکس نیوز میگه من هیچ پولی ب اینا نمیدم بعد شما میخواید تنگه رو باز کنید بمحض اینکه فشار نفت از بین بره ترامپ انگشت وسطش رو بجای پول به عمو قالی و شاطر عباس نشون میده،خواهیم دید
@ewEwew4 خرداد 1405در پاسخ بهجناب خضریان گلابی! استاد فک زدن روزانه! آقا شما قرارداد داری با صدا و سیما که هر روز میایی داستان میگی؟ مگه نماینده نیستی؟ نماینده ها کاری ندارن؟ چرا در مورد کارها و وظیفه خودت صحبت نمی کنی؟ مگه سخنگوی کشور ایران هستی؟
@Bitazakri4 خرداد 1405در پاسخ بهپولی که برای رفاه مردم در کار نیست همون بهتر نباشه برای همون دو درصدی ها
@Hando14 خرداد 1405در پاسخ بهآقای خضریان این حرفا رو به دولت و مجلس هم بگید و بخصوص تیم مذاکره که بقایای تیم برجام هم داخلشون حضور دارن
@user1778271044674 خرداد 1405در پاسخ بهجناب خضریان همه رو ولش کنید خون اقا ،دانش اموزان میناب و ناو دنا به نا حق ریخته شد،، اینا رو پیگیری کنید پایمال نشه
@user1779634009895 خرداد 1405در پاسخ بهترامپ در تروث : اورانیوم غنیشده (غبار هستهای!) یا باید فوراً به ایالات متحده تحویل داده شود تا به آمریکا منتقل و نابود گردد، یا ترجیحاً با همکاری و هماهنگی جمهوری اسلامی ایران، در همان محل ــ یا در مکان مورد توافق دیگری ــ از بین برده شود؛ آن هم در حالی که کمیسیون انرژی اتمی، یا نهاد معادل آن