31 فروردین 1405

السلام علیک یا شهید المذاکرات!

یک کارگردان ایرانی این جمله را در باره امام شهیدمان گفته بود که السلام علیک یا شهید المذاکرات!
تصویر نمایه‌ی ‌سید مهدی‌
@user17757584303231 فروردین 1405
در پاسخ به
جناب آقای قزوه عزیز. با در نظر گرفتن همه شرایط اقتصادی و نظامی پیشنهاد شما جواب نمیده. گرانی، بیکاری و نابودی صنایع نظامی ما در کنار فعالیت شبانه روزی صنایع نظامی آنها نشان میده با دست فرمون شما آخرش هم پیاز و هم کتک میخوریم و پول هم میدیم. تدبیر یعنی هوای سفره مردم را هم داشته باشی.
نابودی صنایع نظامی ما؟!!!!توییت های سید مجید رو ندیدید ظاهرا.متاسفم برای ساده اندیشی و‌مرعوب بودن امثال شما
22:27 - 31 فروردین 1405

64 بازدید



1 پاسخ

@user17758363699231 فروردین 1405
کار با توییت پیش نمیره که اگه میرفت الان آمریکا و اسرائیل از صفحه روزگار محو شده بودن