آيا زمستان سختی در پيش است؟!

سرخ پوستان از رييس جديد پرسیدند: آيا زمستان سختی در پيش است؟ رييس جوان قبيله که نمی دانست چه جوابی بدهد گفت: برای احتياط برويد هيزم تهيه کنيد.سپس به سازمان هواشناسی زنگ زد: آقا امسال زمستان سردی در پيش است؟ و پاسخ شنید: اينطور به نظر می آید.پس رييس دستور داد که بيشتر هيزم جمع کنند، و بعد يک بار ديگر به سازمان هواشناسی زنگ زد: شما نظر قبلی تان را تأييد می کنيد؟ و پاسخ شنید: صد در صدرييس دستور داد که همه سرخپوستان، تمام توانشان را برای جمع آوری هيزم بيشتر بکار ببرند. سپس دوباره به سازمان هواشناسی زنگ زد: آقا شما مطمئنيد که امسال زمستان سردی در پيش است؟ و پاسخ شنید: بگذار اينطور بگویم؛ سردترين زمستان در تاريخ معاصر.رييس پرسید: از کجا می دانيد؟ و پاسخ شنید: چون سرخ پوست‌ها دارند دیوانه وار هيزم جمع می‌کنند!برخی وقتها ما خودمان مسبب وقايع اطرافمان هستيم. حالا بنظر شما خودرو، دلار، طلا، گوشت، مرغ و ... باز هم گران می شود!؟ کمتر هیزم جمع کنیم!
18:39 - 9 بهمن 1404

1 بازنشر4 واکنش
53٫7k بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌حکیم کاظمی افشار (و غیره)‌
@Hekim_Kazimi_Avsar9 بهمن 1404
در پاسخ به
سبحان الله اینبار نیز علت مصائب هیزم جمع کردن ما رعیتِ سرخپوست‌اندیش بوده نه خدمات مسؤولین خدوم... #حسین_کاظمی