اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

اراضی تصرف شده روستای اسماعیل آباد آزادسازی شد

رئیس اداره حقوقی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی البرز گفت: در راستای حفظ منابع طبیعی و ارضی ملی با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همچنین منابع طبیعی و آبخیزداری استان یک هکتار از اراضی تصرف شده تو متصرفین در روستای اسماعیل آباد شور قلعه بالا در چهارباغ رفع تصرف و آزاد سازی شد.

اراضی تصرف شده روستای اسماعیل آباد آزادسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اکبر حسن پور، رئیس اداره حقوقی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: طبق تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت از بهره برداری مراتع و جنگل‌ها حدود یک هکتار از اراضی روستای اسماعیل آباد شور قلعه بالا در چهار باغ که توسط متصرفین تصرف شده بود با هماهنگی و همکاری منابع طبیعی و آبخیزداری رفع تصرف شد.

وی همچنین افزود: از مجموع ۵۱۷ هکتار اراضی استان در حدود ۴۳۴ هکتار به میزان ۸۴ درصد اراضی ملی است.

این مقام مسؤول یادآور شد: از هم استانی‌ها تقاضا می‌شود چنانچه قصد خرید زمین و ساخت و ساز و احداث بنا دارند حتما قبل از هر گونه اقدامی با مراجعه به ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری و یا راه و شهرسازی استان جهت استعلام و مشخص شدن مالکیت زمین و همچنین غیر ملی بودن آن مراجعه نمایند تا علاوه بر حفظ منابع طبیعی از هر گونه سوء استفاده و خرید و فروش غیر قانونی نیز جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول