اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

رزمایش کمک مومنانه در البرز آغاز شد/توزیع 50 هزار بسته معیشتی

نخستین مرحله رزمایش کمک مومنانه در استان البرز با توزیع 50 هزار بسته معیشتی میان قشر مستضعف این استان آغاز شد.

رزمایش کمک مومنانه در البرز آغاز شد/توزیع 50 هزار بسته معیشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نخستین مرحله رزمایش مؤمنانه عصر امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، فرمانده سپاه البرز و فرمانده انتظامی استان با رمز «یا امام حسن مجتبی (ع)» در مصلی کرج برگزار شد.

در این همایش که با مشارکت همه بخش‌های نظامی و انتظامی، خیرین، اصناف دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی ،سازمانهای مردم نهاد کرج برگزار شد، 50هزار بسته غذایی در راستای فرمایشات رهبری بین مردم و اقشارکم برخوردار و آسیب پذیر توزیع می‌شود.

رزمایش «مواسات،‌همدلی و کمک مومنانه» با فرمایش مقام معظم رهبری صورت گرفت و برای اجرای این رزمایش تمام نهادهای دولتی و مرمی وارد عرصه شدند.

 

 

یوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) ‌استان البرز در آیین آغازین رزمایش کمک مومنانه در مصلای کرج گفت: جنگ با ویروس کرونا در تمام عرصه و جبهه‌ها شکل گرفته و برای نشان دادن فصل دیگری از چهره ملت ایران این رزمایش صورت گرفته است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی افزود: اقدامات کمک مومنانه،‌ همدلی و مواسات ترجمان همدلی ملت ایران، مغفرت،‌احسان، گذشت و رحم است و همانطور که خداوند فرموده که رحم کنید تا به شما رحم کنند.

مولایی با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه در سه فاز انجام می‌شود، گفت: مرحله اول این رزمایش در آستانه ماه مبارک رمضان آغاز شده، مرحله دوم آن در شب نیمه ماه مبارک رمضان و همزمان با شب ولادت امام حسن مجتبی (ع) و مرحله سوم آن نیز در روز عید سعید فطر انجام می‌شود.

 

 

گفتنی است ۱۰۰ خودرو، هفت دستگاه کامیون خاور عهده دار حمل و توزیع این بسته‌ها در سراسر استان البرز هستند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول