3 ساعت پیش

ناتو و همدستی با متجاوزان علیه ایران

دبیرکل ناتو اخیراً به مشارکت کشورهای عضو این پیمان با آمریکا در تجاوز نظامی علیه ایران اذعان کرد و اسماعیل بقائی در این باره می‌گوید که اعضای ناتو به خاطر همدستی با متجاوزان باید پاسخگو باشند و توضیح دهند که چرا در ارتکاب جنایات شنیع و گسترده علیه مردم ایران در میناب، لامرد، تهران، اصفهان، سنندج، هم…نمایش بیشتر
با این دولت مشخص شد دوران بزن و درو نگذشته است،دولت ها مدافع حقوق و منافع ملت هستند کو پس؟! کدوم جواب؟؛ اینا فقط در مذاکرات به دست میاد ؟!
15:48 - 4 تیر 1405

185 بازدید