ترامپ طوری رفتار کرده بود که همه فکر میکردند اروپا بهش کمک نکرده بود! ! ما هم ساده لوحانه از اتحادیه اروپا تشکر کرده بودیم که از آمریکا حمایت نکرده بود. کشتی هاشونو رد کردیم!!
@user1750731076713 ساعت پیشدر پاسخ بهترامپ طوری رفتار کرده بود که همه فکر میکردند اروپا بهش کمک نکرده بود! ! ما هم ساده لوحانه از اتحادیه اروپا تشکر کرده بودیم که از آمریکا حمایت نکرده بود. کشتی هاشونو رد کردیم!!
@user1769153816663 ساعت پیشمتاسفانه دیپلماسی درکشورمامریض متولدشده است.بیشتربدنبال تامین منافع غرب است تاج.ا.ا. عاشق مذاکره باغرب اند، ازغرب به یک اشاره باسردویدن ازآنها
@user1712477279422 ساعت پیشدر پاسخ بهنه این ها پاسخ گویی می کنند. این ها اصلا بشر هستند که انتظار پاسخ گویی از این ها داشته باشی
@al_aghsa2 ساعت پیشدر پاسخ بهدستگاه دیپلماسی کنونی زبان گفتگو با جهان امروز که بر محوریت زور میچرخد بلد نیست،
@user1707996805612 ساعت پیشدر پاسخ بهبسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای بقایی! اظهارات شما درست و به حق است اما اگر با عمل همراه نباشد، هچ اثر و ارزشی ندارد، لذا و در این مرحله، کمترین عکس العمل وزارت خارجه در مورد مشارکت ناتو در جنایات آمریکا علیه ایران، اخراج فوری سفرای شریک جنایات آمریکا از ایران است.
@user1761762419381 ساعت پیشدر پاسخ بهاین توافقنامه اگر خیلی منفعت آور است پاکستان با اقتصاد درب و داغونش ابتدا خودش آنرا اجرا کند، بمب های اتم خود را بدهند به گروسی و به جاش از آمریکا یونجه وارد کند. ما که قصد نداشتیم با خون شهیدانمان کاسبی کنیم. مساله ما این است که غلط می کنند رهبران و سرداران و دانشمندان و دانش آموزان ما را ترور کنند
@user1772210963961 ساعت پیشدر پاسخ بهاین اعترافها را نمیشود مثلا در لاهه یا شورای امنیت استفاده کرد؟ البته این سازمانها غربنهادند!!!! نه نمیشود...
@Wahrhaftigkeit1 ساعت پیشدر پاسخ بهدولت های همکار با جنایتکاران آمریکایی و تروریست های اسرائیلی را باید با عمل پاسخگو کرد و حق ملت را از آنها گرفت.سابقه این دولت ها نشان دهنده خوی استعمارگرایانه آنهاست، و انسانیت در آنها ذبح شده استhttps://farsnews.ir/Wahrhaftigkeit/1782351234596551800آیا ایران در عبور و مرور شناورهای کشورهای عضو ناتو از تنگه هرمز برنامه ای دارد؟توجه : ابزار تنگه هرمز برای مدتی کار میکند و کشورها در صدد یافتن و یا ایجاد مسیر های جایگزین هستند.مهم این است که جبهه مقاومت حوزه فشار خود را حفظ و گسترش دهد و از آن عملا استفاده کند.
@user170910007370440250053 دقیقه پیشدر پاسخ بهحالا همون دو تا رو پاسخگو!!! کردید کافیه. با این ژستهای تهدید آمیز تو خالی بیشتر نگران میشیم که به ناتو چه امتیازی میخواهید بدید.
@user17756534258553 دقیقه پیشدر پاسخ بهبا این حجم از بی غیرتی و بیعقلی و بدیم بره ای که راه انداختید فکر میکنند کسی بهتون محل سگ میزاره که انتظار پاسخگویی دارید
@user1778002201450 دقیقه پیشدر پاسخ بهچنین موضع گیری هایی به به آقای بقایی و تیم مذاکره کننده نمیخوره. بیشتر عادت دارند بگن روند مذاکرات مثبت بود.
@AYATMORADI39 دقیقه پیشدر پاسخ بهما همه دنیارو میتونیم پاسخگو کنیم الا شما و دوستانتون رو ک جز دروغ و القای ترس و پالس ضعف به هیچ سراطی مستقیم نیستین
@user17730438529636 دقیقه پیشدر پاسخ بهمعمولا تو دعوا ودرگیری اونی که چاقو و دشنه روفرو می کنه و کار رو تمام می کنه که بین الطرفین هست وهر دو طرف رو به صلح دعوت می کنه دریک لحظه داستان رو عوض می کنه وهم متوجه میشن این آدم کثیف با اون گنده لاته بوده که فقط خواسته خودش رو به موضع فروکردن چاقو نزدیک کنه که تیرش به خطا نرهقابل توجه غربگداها
@Rezatalei29 دقیقه پیشدر پاسخ بهپاسخگو باشد یعنی چه؟با زبان زور باهاشون برخورد کنیدکشتی یا شناوری اگر به سمت آن ها می رود متوقف کنیدسفیر و دیپلمات های خود را فرا بخوانیدروابط دیپلماتیک را تا عذرخواهی و پرداخت غرامت تعطیل کنیدکمی عزت کمی شجاعت و کمی جسارت بخرج دهیدبا لفاظی گری و بازی با کلمات روند خبیثانه غرب علیه ایران متوق…نمایش بیشتر
@user170910044250717320229 دقیقه پیشدر پاسخ بهحتی اگه به حق هم باشید نمیتونین جایی رو پاسخگو کنید وقتیکه ضعف نشون دادید و از اصول رهبری فاصله گرفتید. این دنیا با قانون زور میچرخه و هنوز فکر میکنید دیپلماسی مسخره شما میتونه حقوق ملتو برگردونه.