ترامپ طوری رفتار کرده بود که همه فکر میکردند اروپا بهش کمک نکرده بود! ! ما هم ساده لوحانه از اتحادیه اروپا تشکر کرده بودیم که از آمریکا حمایت نکرده بود. کشتی هاشونو رد کردیم!!
Replying toترامپ طوری رفتار کرده بود که همه فکر میکردند اروپا بهش کمک نکرده بود! ! ما هم ساده لوحانه از اتحادیه اروپا تشکر کرده بودیم که از آمریکا حمایت نکرده بود. کشتی هاشونو رد کردیم!!
متاسفانه دیپلماسی درکشورمامریض متولدشده است.بیشتربدنبال تامین منافع غرب است تاج.ا.ا. عاشق مذاکره باغرب اند، ازغرب به یک اشاره باسردویدن ازآنها
Replying toنه این ها پاسخ گویی می کنند. این ها اصلا بشر هستند که انتظار پاسخ گویی از این ها داشته باشی
Replying toدستگاه دیپلماسی کنونی زبان گفتگو با جهان امروز که بر محوریت زور میچرخد بلد نیست،
Replying toبسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای بقایی! اظهارات شما درست و به حق است اما اگر با عمل همراه نباشد، هچ اثر و ارزشی ندارد، لذا و در این مرحله، کمترین عکس العمل وزارت خارجه در مورد مشارکت ناتو در جنایات آمریکا علیه ایران، اخراج فوری سفرای شریک جنایات آمریکا از ایران است.
Replying toاین توافقنامه اگر خیلی منفعت آور است پاکستان با اقتصاد درب و داغونش ابتدا خودش آنرا اجرا کند، بمب های اتم خود را بدهند به گروسی و به جاش از آمریکا یونجه وارد کند. ما که قصد نداشتیم با خون شهیدانمان کاسبی کنیم. مساله ما این است که غلط می کنند رهبران و سرداران و دانشمندان و دانش آموزان ما را ترور کنند
Replying toاین اعترافها را نمیشود مثلا در لاهه یا شورای امنیت استفاده کرد؟ البته این سازمانها غربنهادند!!!! نه نمیشود...
Replying toدولت های همکار با جنایتکاران آمریکایی و تروریست های اسرائیلی را باید با عمل پاسخگو کرد و حق ملت را از آنها گرفت.سابقه این دولت ها نشان دهنده خوی استعمارگرایانه آنهاست، و انسانیت در آنها ذبح شده استhttps://farsnews.ir/Wahrhaftigkeit/1782351234596551800آیا ایران در عبور و مرور شناورهای کشورهای عضو ناتو از تنگه هرمز برنامه ای دارد؟توجه : ابزار تنگه هرمز برای مدتی کار میکند و کشورها در صدد یافتن و یا ایجاد مسیر های جایگزین هستند.مهم این است که جبهه مقاومت حوزه فشار خود را حفظ و گسترش دهد و از آن عملا استفاده کند.
Replying toحالا همون دو تا رو پاسخگو!!! کردید کافیه. با این ژستهای تهدید آمیز تو خالی بیشتر نگران میشیم که به ناتو چه امتیازی میخواهید بدید.
Replying toبا این حجم از بی غیرتی و بیعقلی و بدیم بره ای که راه انداختید فکر میکنند کسی بهتون محل سگ میزاره که انتظار پاسخگویی دارید
Replying toچنین موضع گیری هایی به به آقای بقایی و تیم مذاکره کننده نمیخوره. بیشتر عادت دارند بگن روند مذاکرات مثبت بود.
@AYATMORADI40mReplying toما همه دنیارو میتونیم پاسخگو کنیم الا شما و دوستانتون رو ک جز دروغ و القای ترس و پالس ضعف به هیچ سراطی مستقیم نیستین
Replying toمعمولا تو دعوا ودرگیری اونی که چاقو و دشنه روفرو می کنه و کار رو تمام می کنه که بین الطرفین هست وهر دو طرف رو به صلح دعوت می کنه دریک لحظه داستان رو عوض می کنه وهم متوجه میشن این آدم کثیف با اون گنده لاته بوده که فقط خواسته خودش رو به موضع فروکردن چاقو نزدیک کنه که تیرش به خطا نرهقابل توجه غربگداها
@Rezatalei30mReplying toپاسخگو باشد یعنی چه؟با زبان زور باهاشون برخورد کنیدکشتی یا شناوری اگر به سمت آن ها می رود متوقف کنیدسفیر و دیپلمات های خود را فرا بخوانیدروابط دیپلماتیک را تا عذرخواهی و پرداخت غرامت تعطیل کنیدکمی عزت کمی شجاعت و کمی جسارت بخرج دهیدبا لفاظی گری و بازی با کلمات روند خبیثانه غرب علیه ایران متوق…Show more
Replying toحتی اگه به حق هم باشید نمیتونین جایی رو پاسخگو کنید وقتیکه ضعف نشون دادید و از اصول رهبری فاصله گرفتید. این دنیا با قانون زور میچرخه و هنوز فکر میکنید دیپلماسی مسخره شما میتونه حقوق ملتو برگردونه.