عراقچی: دنیا فهمید دیگر نباید سر به سر مردم ایران بگذارد

وزیر امور خارجه امشب با بیان اینکه دنیا فهمید دیگر نباید سر به سر مردم ایران بگذارد، گفت: اگر ماموریت مذاکره به ما داده شود با جان و دل انجام می‌دهیم، به وظیفه خود عمل می کنیم و کوتاه نخواهیم آمد.
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به دهلی‌نو، سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه امشب (پنجشنبه) ۲۴ اردیبهشت‌ماه در نشستی با ایرانیان مقیم دهلی نو‌ در محل خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در دهلی‌نو حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت.عراقچی در ابتدا نام و یاد همه شهدا و در راس آنها رهبر شهید که با خون خود برکات زیادی را برای کشور به ارمغان آوردند، گرامی داشت.وی افزود: می‌خواهم شهادت بدهم به عنوان وزیر امور خارجه که با وزرای خارجه در تماس است و امروز هم با تعداد زیادی دیدار و گفت‌وکو کردم، موقعیت جمهوری اسلامی ایران بعد از جنگ نسبت به قبل از زمین تا آسمان فرق کرده و دنیا تازه فهمیده ایران چیست. رئیس دستگاه دیپلماسی خاطرنشان کرد: دشمنان با جنگی که تحمیل کردند اگر چه خونهای پاکی به زمین ریخته شد، ولی دنیا متوجه شد ایران چه قدرت بزرگی است.وی با اشاره به مقاومت ۴۰ روزه مردم ایران، اظهار داشت: دشمنان به هیچ یک از اهدافشان نرسیدند و این یک پیروزی راهبردی بود.
عراقچی با اشاره به اراده و انگیزه مردم در جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: کسی صحنه را ترک نکرد و جا خالی نکرد. بیش از ۷۰ شب است مردم هر شب در خیابان‌ها هستند.وی ادامه داد: نیروهای مسلح ما محکم ایستادند و در هیچ صحنه‌ای کم نیاوردند و برای ما عزت آفریدند.
رئیس دستگاه دیپلماسی اضافه کرد: دنیا فهمید دیگر نباید سر به سر مردم ایران بگذارد فهمیدند با کسانی طرف هستند که اگر بخواهند دنیا را به هم می‌ریزند.
رئیس دستگاه دیپلماسی خاطرنشان کرد: کل دنیا معطل ماست که صلح بشود و تنگه هرمز باز شود.وی بیان کرد: اگر ماموریت مذاکره به ما داده شود با جان و دل انجام می‌دهیم. به وظیفه خود عمل می کنیم و کوتاه نخواهیم آمد.عراقچی خاطرنشان کرد: ما مردم و دیپلمات‌ها همه در یک سنگریم.
19:58 - 24 اردیبهشت 1405
سیاست خارجی
آمریکا و اروپا
غرب آسیا




82 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌علی صادق‌
@user17504016751424 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌علی صادق‌
علی صادق

@user175040167514  •  24 اردیبهشت 1405

استخر سرپوشیده تخزیب شده تویسرکان چه زمانی بازگشایی می شود؟
مطالبه

سرانجام استخر سرپوشیده تویسرکان با گذشت ۲۰ سال از خیانت بهره برداران

استخر سرپوشیده شهدای گمنام تویسرکان حدود ۲۰ سال است که به علت تخریب گسترده تعطیل شده است. به گفته فرهاد رحیمی ریاست اداره ورزش و جوانان تویسرکان : این استخر به صورت اجاره در اختیار بخش خصوصی بود که متاسفانه توسط این افراد تجهیزات و تاسیساتی که به صورت امانت نزد آنها بوده را تخریب کردند بنابراین امکان بهره‌مندی از این استخر وجود ندارد." حالا با گذشت سالیان طولانی آیا نباید مسئولین به فکر بازگشت بزرگترین و پیشرفته ترین استخر شهرستان تویسرکان به چرخه فعالیت باشند؟ با نزدیک شدن به تابستان نیاز شهروندان تویسرکانی به استفاده از استخر افزایش می یابد و متاسفانه نبود امکانات کافی در تویسرکان معضلاتی از جمله سفر به شهرهای همجوار و حوادث جاده ای را به دنبال دارد که حتی چند سال پیش حدود ۶ نفر تویسرکانی جهت استفاده از استخر شهرستان کنگاور با سفر به شهر کنگاور در جاده تویسرکان _ کنگاور در راه بازگشت تصادف کردند و متاسفانه فوت کردند. در مواردی شنا در استخرهای کشاورزی تویسرکان نیز حوادث منجر به فوت بسیاری مشاهده شده است. حالا چرا مسئولین تویسرکانی که موفق به جلوگيري از خیانت بخش خصوصی در تخریب استخر سرپوشیده شهدای گمنام تویسرکان نبودند امروز نیز موفق در تعمیرات و بازگشت این استخر با گذشت حدود دو دهه نیستند؟ آیا تابستان امسال نیز شهروندان تویسرکانی باید با کمبود امکانات استخرشنا مواجه باشند؟ مسئولین تویسرکانی و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان چه اقداماتی برای استخرشنا تخریب شده تویسرکان انجام داده اند؟ آیا نباید مسئولان اداره کل ورزش و جوانان در استان همدان و شهرستان تویسرکان پاسخگو تخریب و عدم راه اندازی این استخر بزرگ و پیشرفته بعد از این همه سال باشند؟

وزارت ورزش و جوانان کشور، اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، اداره ورزش و جوانان تویسرکان، فرمانداری تویسرکان، مهدی قهرمانی فرماندار تویسرکان، استاندار همدان، تویسرکان، همدان، استخر سرپوشیده شهدای گمنام تویسرکان

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌رحیم حسنیان‌
@Rahbareshahid24 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌رحیم حسنیان‌
رحیم حسنیان

@Rahbareshahid  •  24 اردیبهشت 1405

آخرین اخبار جنگ آمریکا علیه ایران

فایننشال تایمز ،عربستان پیشنهاد یک پیمان عدم تعرض میان کشورهای خاورمیانه و ایران را مطرح کرده / این ایده بخشی از گفت‌وگوهای ریاض با متحدانش درباره نحوه مدیریت تنش‌های منطقه‌ای پس از پایان جنگ آمریکا و اسرائیل با ایران است

نمایش گزارش


@Irawn24 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
دکتر عراقچی شما کارتون حرف داره

@Alirezarezaei1224 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
این جنگ نشان دادایران پر از مسولین فداکار و شجاع است.

@Alirezarezaei1224 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
عراقچی یکی از بهترین و پرکارترین مسولین جمهوری اسلامی است.می بایست قدر دان تلاش بود.این به معنی نقد نکردن نیست اما نقد نباید منجر به ندیدن فداکاری ها و تلاش های عراقچی شود

@Alirezarezaei1224 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
مذاکره به معنی اعتماد و یا کاهش نفرت از ترامپ نیست.مذاکره برای تثبیت و رسمی کردن دستاوردهای جنگه و لازمه

تصویر نمایه‌ی ‌فرامرز‌
@Our_Iran24 اردیبهشت 1405
مردم ایران ۴۷ سال است که با انقلابشان فهمانده‌اند که کسی جرأت ندارد کاری به کار آنان داشته باشد. آیا همه مسئولین ما به این فهم رسیده‌اند؟ آیا بیگانه‌دوستان غرب‌ترس، شیفتگان دشمن نابودگر این درک را یافته‌اند؟ غرب فقط خر خودش را می‌راند و دنبال چپاول ثروت ایران جان است. غرب تا به حال هیچ خیری برای ما …نمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌رضا پویا‌
@poyan136924 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
🔻دیگران فهمیدندخودمان هم باید باور کنیمدیگه با کسی با زبان درخواست صحبت نکنید ایران اسلامیمالک تنگه هرمز

@user170910005632654667724 اردیبهشت 1405
زبان آمریکا با همه کشورها زبان گرفتن امتیاز از سر زورگویی، جنایت و جنگ و ترور بوده ایران به دنیا فهمانده که ایران کشوری نیست که زیر بار زور برود هر موقع در میدان قوی ظاهر شدید مجازید با زورگویان مذاکره کنید اگر در میدان ضعیف باشید و مذاکره کنید مجبور به دادن امتیاز خواهید شد

تصویر نمایه‌ی ‌فقط برای ایران  ( ارادتمند علی خضریان وطن پرست واقعی )‌
@Kiao0o24 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
ما باید با چنگ و دندان هرمز رو حفظ کنیمحتی اگر نیاز باشد که با چین و روسیه هم وارد درگیری نظامی شویم

تصویر نمایه‌ی ‌هاشم عالی پور‌
@Hashemaalipour24 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
عجب این دوتا جنگ سربه سر گذاشتن بود؟دیگه بایستی چه میکردن که نکردن جناب دکتر؟خواب بودی بیدار شدی؟

@user17783528756924 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
دنیا فهمید که فهمید مردم ایران گیر شما ها افتادن که هنوز نفهمیدن نباید سر به سر مردم بزارید همه چی گرون شده زندگی همه مختل شده خیلیا از اینترنت امرار معاش میکردن که نابود شدنفک کنم عراقچی و باقی مقامات و نماینده های مجلس هم ماهی ۲۰ تومن حقوق میگرفتن و چند ماهه بدون حقوق سر میکنن بیچاره ها

تصویر نمایه‌ی ‌طهورا سادات‌
@Tahora_sadat24 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تازه دستشون اومده با دم شیر بازی نکنن

تصویر نمایه‌ی ‌کوثر احمدی‌
@KOSAR_AHMADI24 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
دنیا چشمش به ایرانه که تنگه رو باز میکنه یا نه

@user17778449071424 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
.اتفاقا دنیا فهمید می شود ایران را زد بعد فورا اتش بست را پیش کشید.یک عده هم همیشه در داخل اماده هستند.جنگ دوازده روزه.جنگ چهل روزه.حالا دیگر کشورهای کوچک خلیج فارس هم برای ما شاخ و شونه می کشند.حالا محاصره کارجنگی است اما چرا ما با امریکا در اتش بست هستیم.البته ان هروقت خواست شروع می کندودوباره تما

@Ando4024 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
بهترین خبر هست.ایشون با سالها تجربه از کارشناس در دستگاه دیپلماسی تا معاونت و وزارت و یک عمر کار فنی در این زمینه، این حرف ها و اخبار رو به ملت اطلاع رسانی میکنند...قبل از ایشان از زبان چندین اسم ک رسم دار بین المللی هم شنیدیم ولی گفته کارشناس ارشد ایرانی ، بیشتر از همه قابل اعتماد هست ..

@Haj_ghasem_2224 اردیبهشت 1405
کشوری که بیش ۴۵ سال زیر نظر بزرگترین رهبر ۵۰۰ سال اخیر دنیا نظم و قدرت گرفته باشد قطعا به ابر قدرت تبدیل شده و همه دنیا این رو فهمیدن ، رهبر شهیدم بارها اعلام کرد این جنگ با شکست و پشیمانی تمام کشورهای منطقه به پایان میرسد و پس از آن دنیا باید به ما جواب پس بدهد...

@user170910005545968205024 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
والا تورم شما داره سر به سره ما میزارهشدیم گداهای داخل زندان

تصویر نمایه‌ی ‌زهرا صیدال زاده‌
@Zahra_seidal24 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
دنیا امروز به این درک رسیده است که مردم ایران را نمی‌توان با فشار، تهدید یا فریب شکست داد؛ ملتی که تاریخش و ایستادگی‌اش گواه پایداری و عزت اوستاین خاک، در رگ‌هایش شجاعت می‌دود و از دل درد، دوباره امید می‌شکوفد.#ایران_قوی #ایران_مقتدر