رایزنی برای قبل بود الان فقط یک راه داریم
@Sarbazevelayatmadar5 اردیبهشت 1405فقط استقامت کنید بر شرایط ایران . ما پیروز جنگ هستیم . باید اونها شرایط ما رو بپذیرند 💪 . کاری کنید جگر آمریکا و آمریکا پرستان برشته شود
@madrista5 اردیبهشت 1405عکسی که از مذاکره کنندگان ما گرفته شده من رو یاده اون زمانی میندازه که توی مدرسه شیطنت میکردیم و مارو میفرستادن خدمت مدیر مدرسه ، بهمون شکل مغموم و نادم از اشتباهات و آماده برای جبران
@Habibzarepoor5 اردیبهشت 1405در پاسخ بهما از مرگ نمیترسیم، از ذلت میترسیم
من به پویش #نه_به_سازش میپیوندم.در پاسخ به تهدیدهایی که میگویند مخالفانِ مذاکره باید حذف شوند، بلندتر از قبل فریاد میزنیم:«ما مخالف مذاکره با آمریکا، شیطان بزرگ هستیم.»عزت این ملت با خون شهیدان به دست آمده، نه با لبخندِ دشمن ، کسی که منطق ندارد، تهدید به مرگ میکند؛ اما بدانید که ما وارثان …نمایش بیشتر
@user1776714664325 اردیبهشت 1405چرا صورت ها انقدر مغمومه...قیافه ها رو می بینه آدم تو دلش خالی میشه 😐خدایا خودت کمکمون کن ، خودت راه نجات باز کن 🤲🏻
@user1768320904365 اردیبهشت 1405در پاسخ به« بلاتکلیفی مضرّ »ما در حالت جنگی هستیم یا جنگ تمام شده است؟ اگر در حالت جنگی هستیم چرا وقتی #نقض_آتش_بس میشود از این طرف پاسخی دریافت نمیکند؟وزیر دفاع اسرائیل میگوید: منتظر چراغ سبز آمریکاییم برای نابودی تمدن ایران و دودمان خامنهای، اما اینطرف انگار نه انگار.قرار بود کل #جبهه_مقاومت یکپارچه…نمایش بیشتر
@Vatanparast_sabour5 اردیبهشت 1405در پاسخ بهیه عکس از جبهه دیدم تو مسیر خط مقدم تابلو زده بودن «لبخند بزن»بعد هیات ما انقدر اخمو و عبوس! اصلا نمیدونیم چی به چیه ولی خداییش از عباس یادبگیرید لبخند بزنید همیشه
@user17090999822225635685 اردیبهشت 1405وقتی با مردم ات غریبه ای باید با پاکستان نشست و بر خواست کنی ! پاکستان چه امتیازی بیشتر از عمان و .. ترکیه بیشتر داره جز اینکه پاکستان اون دوزار استقلالی که اونای دیگه داشتن رو نداره . خوب چه کاریه عربستان رو واسطه کنید هم با ترامپ رفاقت داره هم قدرت بیشتری واقعا دیپلماسی رو باید از شما یاد گرفت !
@user177703320455 اردیبهشت 1405در پاسخ به47 سال در مذاکره اشتباه کردن هیچی بدست نیاوردن بعد یک عده میگن چرا مردم نگرانن چرا فلان بسان جلوتر از مسولین میرید بابا اخرین گندتون بلوک شدن پول در قطر بود
@vaytex5 اردیبهشت 1405در پاسخ بهحالت نشستن آقای عراقچی رو روی مبل دوس ندارم یجورایی لم دادن ، یا مبل زیادی بزرگ هست نمیدونم 😐
@Inghilabi5 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدر پاکستان به دلیل کودتای نظامی عملا فرمانده ارتش همه کاره است :)