دیدار عراقچی با فرمانده ارتش پاکستان

وزیر امور خارجه ایران امروز با فرمانده ارتش پاکستان در اسلام‌آباد دیدار و گفت‌وگو کرد.
گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه که در نخستین مقصد سفرش به منطقه و به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات پاکستانی در اسلام‌آباد حضور دارد، پیش از ظهر امروز (شنبه) پنجم اردیبهشت‌ماه با فیلد مارشال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
عراقچی دیشب در رأس هیأتی وارد اسلام‌آباد شد و مورد استقبال محمد اسحاق‌دار وزیر خارجه پاکستان و عاصم منیر فرمانده ارتش این کشور فرار گرفت.اسماعیل بقائی سخنگو و کاظم غریب‌آبادی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه، عراقچی را در این سفر همراهی می‌کنند.عراقچی دیروز هم تلفنی با عاصم منیر صحبت کرد و ۲۶ فروردین‌ماه نیز در تهران از فرمانده ارتش پاکستان استقبال کرد.
اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه که عراقچی را در این سفر همراهی می‌کند درباره این سفر در شبکه ایکس نوشت: در این سفر دکتر عراقچی وزیر امور خارجه، با مقام‌های عالی‌رتبه پاکستانی در رابطه با تلاش‌های میانجیگرانه و مساعی جمیله آنها برای پایان دادن به جنگ تجاوزکارانه تحمیلی آمریکا و رژیم صهیونیستی و برقراری صلح در منطقه رایزنی خواهد کرد. سخنگوی دستگاه دیپلماسی در عین حال تأکید کرد: هیچ دیداری بین ایران و آمریکا برنامه‌ریزی نشده است. نظرات و ملاحظات جمهوری اسلامی ایران به طرف پاکستانی منعکس می‌شود.وزیر امور خارجه عصر دیروز (جمعه) چهارم اردیبهشت‌ماه از سفرش به سه کشور منطقه خبر داد و اعلام کرد: هدف از این سفرها، هماهنگی نزدیک با شرکای خود در موضوعات دوجانبه و رایزنی درباره تحولات منطقه‌ای است. همسایگان ما در اولویت ما قرار دارند.عراقچی ‌در دور اول مذاکرات ایران و آمریکا با واسطه پاکستان که ۲۲ و ۲۳ فروردین‌ماه در اسلام‌آباد برگزار شد در ترکیب هیأت مذاکره کننده ایرانی به ریاست محمدباقر قالیباف حضور داشت.
۶۳۹ KB
رئیس دستگاه دیپلماسی پس از این سفر قرار است به عمان و روسیه نیز سفر کند.
09:27 - 5 اردیبهشت 1405
سیاست خارجی
آمریکا و اروپا
غرب آسیا




50 پاسخ

@user1772459713355 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
رایزنی برای قبل بود الان فقط یک راه داریم

تصویر نمایه‌ی ‌سرباز و فدائی ولایت فقیه‌
@Sarbazevelayatmadar5 اردیبهشت 1405
فقط استقامت کنید بر شرایط ایران . ما پیروز جنگ هستیم . باید اونها شرایط ما رو بپذیرند 💪 . کاری کنید جگر آمریکا و آمریکا پرستان برشته شود

تصویر نمایه‌ی ‌دنزل مادریستا‌
@madrista5 اردیبهشت 1405
عکسی که از مذاکره کنندگان ما گرفته شده من رو یاده اون زمانی میندازه که توی مدرسه شیطنت میکردیم و مارو میفرستادن خدمت مدیر مدرسه ، بهمون شکل مغموم و نادم از اشتباهات و آماده برای جبران

@user1708127342685 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
حالا چرا انقدر ناراحتن مثلا

تصویر نمایه‌ی ‌حبیب الله زارع پور‌
@Habibzarepoor5 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌حبیب الله زارع پور‌
حبیب الله زارع پور

@Habibzarepoor  •  4 اردیبهشت 1405

ما از مرگ نمی‌ترسیم، از ذلت می‌ترسیم

من به پویش #نه_به_سازش می‌پیوندم.در پاسخ به تهدیدهایی که می‌گویند مخالفانِ مذاکره باید حذف شوند، بلندتر از قبل فریاد می‌زنیم:«ما مخالف مذاکره با آمریکا، شیطان بزرگ هستیم.»عزت این ملت با خون شهیدان به دست آمده، نه با لبخندِ دشمن ، کسی که منطق ندارد، تهدید به مرگ می‌کند؛ اما بدانید که ما وارثان …
نمایش بیشتر

@user1776009872505 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
وقتی میرفتی دفتر مدرسه با یکی از معلما کار داشتی

@user1776431510495 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
یه وقت جنگ نشه بعد برگشتن آقای عراقچی؟

@user1776714664325 اردیبهشت 1405
چرا صورت ها انقدر مغمومه...قیافه ها رو می بینه آدم تو دلش خالی میشه 😐خدایا خودت کمکمون کن ، خودت راه نجات باز کن 🤲🏻

تصویر نمایه‌ی ‌یامهدی ادرکنی‌
@user1768320904365 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
« بلاتکلیفی مضرّ »ما در حالت جنگی هستیم یا جنگ تمام شده است؟ اگر در حالت جنگی هستیم چرا وقتی #نقض_آتش_بس می‌شود از این طرف پاسخی دریافت نمی‌کند؟وزیر دفاع اسرائیل می‌گوید: منتظر چراغ سبز آمریکاییم برای نابودی تمدن ایران و دودمان خامنه‌ای، اما اینطرف انگار نه انگار.قرار بود کل #جبهه_مقاومت یکپارچه…نمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌وطن پرست صبور‌
@Vatanparast_sabour5 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
یه عکس از جبهه دیدم تو مسیر خط مقدم تابلو زده بودن «لبخند بزن»بعد هیات ما انقدر اخمو و عبوس! اصلا نمیدونیم چی به چیه ولی خداییش از عباس یادبگیرید لبخند بزنید همیشه

@user17090999822225635685 اردیبهشت 1405
وقتی با مردم ات غریبه ای باید با پاکستان نشست و بر خواست کنی ! پاکستان چه امتیازی بیشتر از عمان و .. ترکیه بیشتر داره جز اینکه پاکستان اون دوزار استقلالی که اونای دیگه داشتن رو نداره . خوب چه کاریه عربستان رو واسطه کنید هم با ترامپ رفاقت داره هم قدرت بیشتری واقعا دیپلماسی رو باید از شما یاد گرفت !

@Bambo5 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
باید برای تلافی با لباس طبیعت گردی میرفت ، سفر های همینجوری

@user177703320455 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
47 سال در مذاکره اشتباه کردن هیچی بدست نیاوردن بعد یک عده میگن چرا مردم نگرانن چرا فلان بسان جلوتر از مسولین میرید بابا اخرین گندتون بلوک شدن پول در قطر بود

تصویر نمایه‌ی ‌یار آشنا‌
@tabnak5 اردیبهشت 1405
بیماری مذاکره با آمریکا، نادر و درمانی ندارد.

@vaytex5 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
حالت نشستن آقای عراقچی رو روی مبل دوس ندارم یجورایی لم دادن ، یا مبل زیادی بزرگ هست نمیدونم 😐

تصویر نمایه‌ی ‌اسلامگرا‌
@Inghilabi5 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
در پاکستان به دلیل کودتای نظامی عملا فرمانده ارتش همه کاره است :)

@user17091003447086599985 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
قیمت ها سربه فلک کشیده... توافق کنید بره