مسئولین عادت دارن برعکس عمل کنن؟ میگن آتش بس موقت قبول نمیکنیم میکننمیگن تنگه هرمز تا پایان قطعی جنگ باز نمیشود باز میشه خسته شدیم از این همه دورویی و کلک با مردم از اصلاح طلب ها و امثال ظریفو عراقچی بیزاریم یکبار سیاست رو بسپارید به دستان سپاه
@poyan136928 فروردین 1405در پاسخ به🔴 آزادسازی پول های بلوکه شده هم بزودی اعلام میشه🔴 تردد هم مطابق قوانین ایران با پرداخت عوارض است
@user170910054719189555228 فروردین 1405در پاسخ بهاین طور که به نظر میرسه توافق شده و میخوان اورانیوم رو تحویل بدن
@Eghbal136628 فروردین 1405پس عوارض چی شد?خسارت های جنگ کی میده?خون بهایی ۳۰۰۰ شهید چی میشه؟عجب !!!!
@MohammadMostafu28 فروردین 1405در پاسخ بهمرگ بر خائن به وطن و مرگ بر سازشکار.مرگ بر خائنین به خون شهدا
@user17688224475928 فروردین 1405در پاسخ بهترامپ:از ایران برای بازگشایی تنگه هرمز تشکر میکنمخاکتو سرتون آقایون خاک عالم بر سرتون