وقتی دولتهای بی کفایت نتونستند اقتصاد کشور رو اصلاح کنند، از خارج برامون تصمیم میگیرند
@hasankasiri9 بهمن 1404در پاسخ بهوقتی دولتهای بی کفایت نتونستند اقتصاد کشور رو اصلاح کنند، از خارج برامون تصمیم میگیرند
@user1751094155419 بهمن 1404در پاسخ بهمحکومیت کافی نیست، نظامیان سفارتهای اروپایی حامی را اخراج کرده و روابط را در حد کاردار کنید مثلا.
@user17091000882225264219 بهمن 1404در پاسخ بهواقعا افسوس که وزارت خارجه و دولت دست چه کسانی افتاده .این چه پاسخی هست !!!بجای این متن طولانی و بیخود اول سفیران خودمون رو برگردونید ایران و بعد سفرای تمام کشورهایی که این حماقت رو انجام دادند از کشور اخراج و سفارتخانه آنها رو تعطیل کنید .
@user1707996805619 بهمن 1404بسم الله الرحمن الرحیم در عمل هم قاطعیت نشان دهید و سفرای این کشورها را از ایران اخراج کنید.
@user175403618299 بهمن 1404در پاسخ بهملت بزرگ ایران قدردان عزیزانشون در سپاه ارتش و نیروهای انتظامی هستن حافظان این سرزمین که ترس و ناامیدی را در دل دشمنان افکندن و حالا دشمن از روی استیصال و عصبانیت القابی که شایسته خودش هست رو نسبت میدهد عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید
@user17091005044247585549 بهمن 1404در پاسخ بهسفیران این کشورهای مزدور بی همه چیز را بغرستید کشورهاشون.
@user17091014934404932329 بهمن 1404همه کشورهای دنیا برای فضای مجازی قانون دارند،اما تو ایران ول و رهاکردن تا یه بچه ۱۴ ساله توی اینستاگرام یادبگیره کوکتل درست کنه باهاش بانک آتیش بزنه،وسط جنگ جراحی اقتصادی میکنن،کالاهای اساسی گرون میکنن تا هرکی میره خرید ناراضی برگرده ،ماشین گرون میکنن!! کلا یه عده داخلی میخان نظام رو زمین بزنن
@Argada9 بهمن 1404در پاسخ بهبه جای بیانیه باید اقدام متقابل کنیدارتشهای کشورهای اروپایی را تروریستی اعلام کنید
@user1769527013129 بهمن 1404در پاسخ بهایران هم باید بخش نفتی کشور هایی که رای دادن به این مصوبه رو سازمان های تروریستی اعلام کنه و نزاره یه نفتکششون از تنگه هرمز عبور کنه
@user17686788572310 بهمن 1404در پاسخ بهترامپ بارها با کشورهای اروپایی مثل برده رفتار و تحقیر کرده مثل گرفتن گریلند.و این اروپاییها برای اینکه ترامپ کاریشون نداشته باشه و تمرکزش از اینا پرت شه تند تند میخوان جو بدن به ترامپ برای جنگ با ایران و جنگ اقتصادی با چین بارها هم علنا گفتن
@Ali_Irani10 بهمن 1404در پاسخ بهآیا امشب وحشیترین اقوام روی زمین ، به متمدنترین و اصیلترین ملت روی زمین حمله خواهند کرد ؟! ما آمادهایم ای شیاطین و حرامیان با پای خود به بزرگترین قتلگاه دشمنان انسانیت بیایید تا انتقام تمام مظلومان تاریخ را یکجا از شما بستانیم « نصر من الله و فتح قریب »
@tabnak10 بهمن 1404در پاسخ بهوقتی در بحران اوکراین، اروپا حتی در حد شریک جدی هم دیده نشد، قلدریش برای ایران بیشتر شبیه جبران تحقیره تا سیاست. وقتی آمریکا حتی جواب پیام خصوصی مکرون رو با توییت عمومی میده، اروپا بهتره قبل از قلدری برای ایران، شأن خودش رو پس بگیره.
@amir6794010 بهمن 1404در پاسخ بهمارا به خیر شماها امید نیست، شــــــر نرسانید ..در بدترین و حساسترین برهه ممکن در تاریخ شماها بر کرسی ریاست جمهوری نشستید ..مشکلی نیست . امیدمون بخدا وائمه ست و بعدهم وجود رهبری. برای این مشکل هم فکری میکنند !!شما فقط محکوم کنید و بیانیه صادرکنید ..حالاخوبه خیلیاشون سابقه خدمت دارند!!