28 فروردین 1405

بازگشت نفت به ۹۱ دلار؛ مصائب ترامپ ادامه‌ دارد

قیمت نفت برنت که به کانال ۸۰ دلاری سقوط کرده بود دوباره به کانال ۹۰ دلار بازگشت.
اصن نفت 200 دلار چه معنی داره؟ چه فایده‌ای برا ما داره؟در حال حاضر که محاصره‌ایم اصن نفت صادر نمیکنیم گیریم که نفت صادر کنیم باید مفت بدیمش به چین چون تحریمیم
23:19 - 28 فروردین 1405

3 بازنشر350 واکنش
20٫4k بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌9**0732‌
@surena29 فروردین 1405
در پاسخ به
اگر می خوایی حرف اشتباه بزنی لاقل یواش بزن سر بقیه درد نگیره. نفت 200 دلار فایده نداره؟ ما نفت رو مفت به چین میدیم؟ شما چی مطالعه می کنی؟نفت 200 دلاری یعنی نابودی بازارهای جهانی و تورم شدید.و ضمن اینکه وقتی قیمت نفت بالا باشه ایران هیچ دلیلی نمیبینه نفت مفت به چین بده، به قیمت روز میده!