آقای مامور اطلاعات تو لات بازیت برا امثال ما مردم عادیه . جلو موسادو تجزیه طلب *یدین. خودتونم میدونید . چارتا بچه میگیرید میارید جلو دوربین د اگه اینا برا امنیت ملی خطرآفرینن که باید سرتو بذاری بمیری . جاسوس تربیت شده موسادی که برسی بهش آبکشت میکنه چرا نمیاری جلو دوربین؟ د نمیتونی بگیریش#اینترنت
01:33 - 1 اردیبهشت 1405

3 واکنش
615 بازدید