اوکراین نصف مملکتو لو دادن مردمش ایترنتشون قطع نشدکه هیچ دولت داشت دنبال #اینترنت میگشت .الان میگن رسانه ها دسته خود غرب استو دستخرو دستبیل میبافنو شماکه هوش مصنوعی لوگوییتون **ون خرو پاره کرده .بعدم روسیه جاسوس نداشت؟قدرت رسانه نداشت ؟پشم بود؟ باید اِدر آر کرد به وزارت اطلاعاتتون *یوسا .
01:23 - 1 اردیبهشت 1405

1 واکنش
1098 بازدید