4 ساعت پیش

برادرانه با تیم مذاکره‌ کننده کشورمان

۱- ابتدا به اظهارات دو تن از مقامات بلند‌پایه آمریکایی که دیروز و بعد از مذاکرات ژنو بر زبان و قلم آورده‌اند توجه کنید؛* «جی‌دی ونس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری می‌گوید‌: «‌ایران موافقت کرده است که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را به کشور بازگرداند. بازرسان هسته‌ای احتمالاً این…نمایش بیشتر
تصویر نمایه‌ی ‌ملیکا کشاورز‌
@melika_keshavarz4 ساعت پیش
منم خواهرانه یه نکته‌ای رو بگم؛اگر سایه جنگ از کشور برداشته شه،و تحریم‌ها برداشته بشه این کشور ظرفیت‌های زیادی برای سرمایه گذاری و کسب درآمد دارهاین گام مهمی هست اگه به درستی برداشته بشه و تنش‌ها کمتر بشه
برداشته شدن تحریمها و از بین رفتن سایه جنگ خواست همه مردم ایران هست اما راهی که اصلاح طلبان بیش از 30 سال هست رفته اند نتیجه شده 3 جنگ در یکسال. پس راهی که اینها میروند اشتباه هست و تحریمها رفع نمیشه و جنگ چهارم هم قطعی هست
23:31 - 1 تیر 1405

7 واکنش
74 بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌ملیکا کشاورز‌
@melika_keshavarz3 ساعت پیش
در پاسخ به
پیشنهاد شما تشدید تنش است؟