4 ساعت پیشبرادرانه با تیم مذاکره کننده کشورمان
۱- ابتدا به اظهارات دو تن از مقامات بلندپایه آمریکایی که دیروز و بعد از مذاکرات ژنو بر زبان و قلم آوردهاند توجه کنید؛* «جیدی ونس» معاون رئیسجمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری میگوید: «ایران موافقت کرده است که بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی را به کشور بازگرداند. بازرسان هستهای احتمالاً این…نمایش بیشتر
@melika_keshavarz4 ساعت پیشمنم خواهرانه یه نکتهای رو بگم؛اگر سایه جنگ از کشور برداشته شه،و تحریمها برداشته بشه این کشور ظرفیتهای زیادی برای سرمایه گذاری و کسب درآمد دارهاین گام مهمی هست اگه به درستی برداشته بشه و تنشها کمتر بشه