16 خرداد 1405

پشت‌پرده لغو قرارداد چینی‌ها در پروژه اتوبان اصفهان ـ شیراز

سفیر اسبق ایران در چین، با روایت ماجرای لغو قرارداد یک شرکت چینی برای ساخت اتوبان اصفهان ـ شیراز گفت این پروژه قرار بود ظرف سه سال تکمیل شود اما پس از تغییر پیمانکار، حتی بعد از ۱۵ سال نیز به پایان نرسید.
۲۶ MB
چرا مبهم حرف میزنه این بزرگراه اواخر دوره احمدی نژاد شروع شد و مقداری پیشرفت داشت در دوره روحانی پیشرفت کمی داشت و نهایتا در دوره شهید رئیسی در 1402 تکمیل و راه اندازی شد. البته الان گرانترین بزرگراه کشور هست برای تقریبا 2 ساعت عبور 185 هزار تومان عوارض میگیرند.
21:50 - 16 خرداد 1405

10 واکنش
10٫7k بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌خلیج فارس‌
@user17683787584716 خرداد 1405
در پاسخ به و
رقم عوارض مهم نیست فقط همیشه اسفالتش استاندارد باشه همچنین روشنایی در شبشاین موارد رعایت بشه ارزش داره